Укрзалізниця в рамках реформування структури компанії створює окрему бізнес-вертикаль вантажних перевезень, використовуючи досвід розвинутих країн світу. Про це повідомив директор з комерційної роботи і логістики компанії Іраклі Езугбая під час пресконференції на тему «Трансформація Укрзалізниці: на шляху до анбандлінгу», що відбулась 24 грудня.

Вантажні перевезення в усьому світі — це окремий, фінансово важливий для країни бізнес-напрямок. Міжнародний досвід наших стратегічних партнерів — Європейського Союзу — підказує, що країни ЄС, Північної Америки мають власного національного вантажного перевізника, який був виділений у процесі реформування. Наприклад, успішним досвідом з нами в процесі співпраці можуть поділитися Словаччина, Польща, Угорщина, Німеччина, Франція», — повідомив він.

За словами Іраклі Езугбая, основним завданням реформування структури Укрзалізниці є чітке виділення ключових вертикалей бізнесу з необхідними для безперебійної роботи активами.

«Вантажні перевезення — єдиний прибутковий напрямок роботи компанії. Нагадаю, що в листопаді ми збільшили обсяги перевезення вантажів на 7% у всіх видах сполучення, і компанія планує вже найближчим часом щодоби навантажувати 1 млн тонн вантажів. Наступне завдання — приведення структури вертикалі вантажних перевезень до прозорого, чесного, зрозумілого й ефективного механізму», — наголосив директор з комерційної роботи і логістики Укрзалізниці.

Іраклі Езугбая повідомив, що основою вказаної структури стане новостворений вантажний перевізник UZ Cargo, додатковим функціоналом — Центр транспортного сервісу «Ліски», Рефрижераторна вагонна компанія та Центр транспортної логістики. Інші активи будуть віднесені до інфраструктурної вертикалі, як це продиктовано успішним міжнародним досвідом.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

«Екосистема вантажних перевезень однакова в усьому світі. Ми вважаємо, що Укрзалізниця повинна стати частиною екосистеми, а не винаходити велосипед, який везе нас у зворотному напрямку — до боргів і занепаду. Зрештою ми побудуємо зрозумілий прозорий бізнес зі спрощеними процедурами для всіх клієнтів і партнерів, щоб везти швидше, більше і краще», — резюмував він.

Нагадаємо, що, за словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Володимира Жмака, 2021 рік має стати для Укрзалізниці переломним.