Про це заявив голова «Укрзалізниці» Володимир Жмак в інтерв’ю «Мінтрансу».
«Основне – це акцент на капітальні інвестиції: 7 млрд гривень – у ремонт і будівництво вагонів, 4 млрд гривень – ремонт локомотивів, 9 млрд гривень – інвестиції в інфраструктуру», - повідомив Жмак.
За його словами, «Укрзалізниці» потрібні локомотиви, щоб забезпечити зростання обсягів вантажоперевезень, які зараз становлять 815‐850 тис. тонн щодоби. Мета компанії - мільйон тонн перевезень на добу.
«Ми плануємо, що наступного року вантажна вертикаль принесе нам близько 72‐75 млрд гривень», - розповів Жмак.
Він також наголосив, що розвиток вантажних перевезень є пріоритетним для «Укрзалізниці».
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
«Усе, що пов’язано з перевезенням вантажу, стане нашим пріоритетом. Ми хочемо збільшувати частку наших вагонів, запропонувати ринку єдиний логістичний тариф, який буде зрозумілий та економічно обґрунтований», - сказав Жмак.
Раніше директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк заявив, що «Укрзалізниця» має інвестувати у відновлення інфраструктури, адже рівень зношеності колій надзвичайно високий, що є небезпечним для пасажирів та вантажних перевезень.
В свою чергу економіст Борис Кушнірук зазначив, що «Укрзалізниця» стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи «Укрзалізниці» буде сприяти підвищенню ефективності залізничних перевезень.