Споживання йогурту та інших молочних продуктів покращує кардіометаболічний профіль людини.
Дослідження Джорджіни Криштон (Georgina Crichton), Олівії Богуки (Olivia Bogucki) і Меррілла Еліас (Merrill Elias), опубліковане в International Dairy Journal, вивчило взаємозв'язок між молочною продукцією, а також моделями харчування, фізіологічними вимірами (індекс маси тіла, окружність талії, кров'яний тиск, рівень глюкози і холестерину) і спосіб життя (куріння, фізична активність).
Як показав аналіз, добровольці мали більш низький рівень глюкози в плазмі крові натще і менший обсяг талії. Вони також курили менше сигарет і частіше займалися фізичною активністю. Крім того, у цих учасників було менше шансів на метаболічний синдром абдомінального ожиріння.
Слід зазначити, що інше дослідження показало: сири, в числі яких чеддер, стілтон і брі, допомагають запобігти розвитку серцевих захворювань.
Медики проаналізували дані сотні учасників за 25-річний період і заперечили твердження, що сир блокує артерії людини і збільшує ризик виникнення серцевого нападу, тому що містить насичений жир.
У науковій роботі взяли участь 2000 добровольців. Їх дієтичні звички оцінювалися на початку дослідження у період з 1984 по 1989 роки, а потім тривали в середньому 20 років.
Нагадаємо, британські дієтологи поставили під сумнів корисність йогуртів.
Як повідомляв портал "Знай.uа", є 6 причин полюбити морську капусту.
Виплати до 3 100 грн до Дня Незалежності: хто отримає гроші автоматично
Пенсії рахуватимуть по-новому: уряд змінює формулу, стаж та індексацію з вересня
Українцям роздають до 300 тисяч гривень на генератори для дому: як упакуватися до зими
Пенсіонерів поділять на три категорії: що зміниться у виплатах
Також "Знай.uа" писав, про лікувальні властивості літніх і осінніх ягід
