У ході реформування Укрзалізниця має великі сподівання на підтримку держави. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак під час пресконференції «Трансформація Укрзалізниці: на шляху до анбандлінгу».

За словами Володимира Жмака, перші важливі кроки на шляху успішної трансформації компанії вже зроблені. І одним із важливих досягнень нової команди менеджерів є включення до держбюджету на 2021 рік видатків на потреби залізничної галузі.

«Вперше за роки незалежності в державному бюджеті України виділені кошти на придбання пасажирського рухомого складу і на електрифікацію окремих дільниць залізничної інфраструктури. Водночас ефективність використання цих коштів залежить не тільки від Укрзалізниці, а й від злагодженої роботи багатьох органів центральної влади», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Він також додав, що перед новою командою менеджерів стоїть завдання перетворити архаїчну Укрзалізницю на компанію з ефективною моделлю управління для того, щоб вона стала прибутковим бізнесом. Це дозволить, зокрема, припинити крос-субсидування між вантажними та пасажирськими перевезеннями за допомогою публічних договорів та фінансування приміських перевезень органами місцевої влади.

«Ми хочемо досягти основного — щоб була особиста відповідальність, а не колективна безвідповідальність, щоб кожний менеджер відповідав за свою ділянку роботи. У результаті ми отримаємо збільшення обсягів перевезень, а відтак збільшення доходів, а також досягнемо самоокупності пасажирських перевезень», — повідомив Володимир Жмак.

Популярні новини зараз

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі

Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Показати ще

У ході реформування, за словами очільника компанії, передбачається скорочення адміністративно-управлінського персоналу за рахунок зменшення кількості рівнів управління, водночас скорочення виробничих підрозділів та робітничих професій та не планується.

Нагадаємо, у 2021 році держава вперше за 29 років незалежності України інвестує в розвиток пасажирських залізничних перевезень.