Тепер до освітньої співпраці та партнерства долучився Міжнародний дослідницький інститут розвитку (IRIS - APS), Італія, та Регіональна Енергетична Агенція, Болгарія.
Раціональне споживання електроенергії, процес її виробництва від видобутку до дистрибуції, а також шляхи уникнення енерговтрат – про це та багато іншого дізнаються школярі завдяки проекту «Енергоефективні школи: нова генерація». Для ефективного дистанційного навчання була розроблена онлайн-платформа, на якій відбувається процес навчання. На майданчику кожен учень через особистий кабінет має можливість проводити розрахунки з енергоаудиту та складати плани енергоефективних заходів.
«Наш проєкт не тільки навчає дітей раціональному використанню ресурсів та енергозбереженню, але й формує певний тип мислення, мотивацію економії енергії, сприяє залученню молоді до участі в енергозберігаючих проєктах. Розвиток проєкту за межами України – це показник його ефективності. Ми раді, що тепер італійські та болгарські школярі навчатимуться високим стандартам енергоефективності та ставатимуть свідомими громадянами у майбутньому», – прокоментувала директор з регіональної політики ДТЕК Енерго Тетяна Оверіна.
За її словами, ДТЕК системно реалізує освітні проєкти для дітей і талановитої молоді, адже це сприяє досягненню Цілей сталого розвитку ООН та відповідає принципам ESG, якими керується компанія, реалізуючи власну стратегію розвитку.
Тепер проєкт «Енергоефективні школи: нова генерація» працює з трьома міжнародними освітніми інституціями – Центром енергоефективності у Болгарії, з яким ДТЕК почав співпрацю на початку цього року, а також двома новими – Міжнародним дослідницьким інститутом розвитку (IRIS - APS), Італія, та Регіональною Енергетичною Агенцією, Болгарія. Крім того, проєкт відкритий до подальшого розвитку та співпраці.