Про це заявив член правління "Укрзалізниці «Франтішек Буреш в ефірі телеканалу "Україна 24".

"Треба швидше працювати з реформою «Укрзалізниці», і не тільки «Укрзалізниці», а взагалі із залізничним ринком України. Ми повинні дозволити, повністю лібералізувати залізничні перевезення в Україні. Причому обов'язково необхідно, щоб були дотримані євростандарти і закони України», - сказав Буреш.

За його словами, найближчим парламенту необхідно прийняти закон Про залізничний транспорт, а від уряду потрібно ввести в дію ряд регуляторних норм.

"Кабінет Міністрів України повинен ввести в експлуатацію регуляторні заходи, інституції, які спостерігатимуть над лібералізованим ринком», - повідомив Буреш.

Він підкреслив: реформування "Укрзалізниці" у відповідність з європейськими стандартами сприятиме розвитку ринку перевезень і встановленню на ньому прозорих правил.

Популярні новини зараз

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини

Виплати ніхто не чіпатиме: переселенців порадували доброю звісткою

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

"Європейський стандарт залізниць говорить про те, що на ринку залізничному повинна існувати незалежна, повністю лібералізована і повністю під державним контролем функціонуюча інфраструктура. На цій інфраструктурі по прозорих, транспарентних тарифах повинні кататися, все одно, приватні або державні перевізники. І ці прозорі, транспарентні правила будуть дозволяти піднімати роботу демонополізованого ринку", - пояснив Буреш.

Раніше економіст Борис Кушнірук зазначив, що "Укрзалізниця" стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи "Укрзалізниці" сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень.

У свою чергу народний депутат України Людмила Буймістер підкреслила, що зараз "Укрзалізниця" працює абсолютно неефективно, і реформа компанії є запорукою виживання вітчизняної промисловості, яка несе значні збитки через завищені тарифи на перевезення і втрачає конкурентоспроможність на світових ринках.