Популярна українська група "Время и стекло" випустили кліп на один з найпопулярніших кліпів нового альбому VISLOVO – "Лох". Режисером відео стала Таню Муиньо.
Ролик з'явився на YouTube-каналі групи.
У кліпі оживають найяскравіші тренди 2000-х: total denim, лакові куртки, зухвалі міні, рейверские окуляри, кепі і снебпеки, ланцюги і максимум непоєднуваного аксесуарів, гофре, глітер, мелірування і гелеві укладання. У модного ретроспективі брали участь українські і світові бренди: KSENIA SCHNAIDER, Anton Belinskiy, Paco Rabanne, I am Gia, CULTNKD.
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
"Мій улюблений образ у кліпі – блондинка в нічному клубі. Якби зараз я повернулася в нульові, виглядала б саме так. Чого не скажеш про тренді на накладні нігті, з якими я проходила 15 годин зйомки і які по черзі відклеювалися кожні 15 хвилин. З чим асоціюються у мене 2000-е? З Крістіною Агілерою і чомусь з солярієм (сміється)", - розповідає Надя.
"Тільки нещодавно думав, що треба повертати кліпи 2000-х в наші реалії – і ось "Лох" і олдскульщина, по якій ми всі сумували! Для мене це напевно рекордна кількість образів в кліпі. Ще й настільки різних і дивних. Я так вжився в своїх персонажів, якийсь час не міг вийти з образів", - зізнався Позитив.
Нагадаємо, загадкова Надя Дорофєєва переполохала Instagram новим фото.
Як повідомляв Знай. ua, Надя Дорофєєва показала, що робила з Позитивом у порожньому концертному залі.
Також Знай. ua писав, що Дорофєєва анонсувала новий кліп "LOX", Потап і Каменських не стрималися.