В Україні ремонт доріг – справа практично безкінечна, проте при розумному підході можна відновити абсолютно всі автошляхи вже за два десятки років.

Відповідну думку висловив нардеп Сергій Тарута.

Політик запевнив: кошти із бюджету виділяються у достатній кількості, головне щоб вони нарешті почали використовуватися за призначенням:

"Для дороги треба одне, щоб не крали. Щоб застосовували якісний матеріал, щоб був (митий) кубовидний щебінь, щоб був каучук, щоб не було другорядного гудрону і всього іншого. І, якщо робити все по технології, то дорога буде стояти довго. Більш того, ми знаємо приклад дороги на Бориспіль, коли ще Сан Санич Омельченко особисто контролював якість дороги і вона коштує більше 15 років. Ні спека, ні холод її не бере. Там є деякі проблеми, але в цілому якість дороги дуже хороше", - зазначив він.

За словами депутата, яскравим прикладом хороший доріг можна вважати ту, яка веде до колишньої резиденції Януковича. І не дивно, адже тоді розкрадати кошти ніхто не наважувався зі зрозумілих причин:

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

"…І дорога на колишню резиденцію Януковича. Там боялися красти, боялися, що дадуть по голові або відірвуть цю голову і тому робили все за технологією. І зараз те, що заявляє Гройсман, що ми повинні в цьому році відремонтувати 2 тисячі доріг ... Але 2 тисячі кілометрів доріг - це всього 5%. І це ж ремонт, а не нове будівництво. І для того, щоб нам все дороги відремонтувати, нам необхідно 20 років. За ці роки дороги, які зараз ремонтують вийдуть з ладу. Тому необхідні масштабні інвестування в інфраструктуру. Те, що робили поляки та угорці. Їм допоміг Євросоюз. Бачили, що гроші не крадуть, бачили, що є державна программа".

Тарута підсумував, що розвиток автомобільної інфрастуктури нерозумно відкладати на потім, адже без цього не можливе нормальнее життя у сільській місцевості, а промисловість просто зупиниться: дороги були і залишаються головною артерією української економіки.

Як повідомляв портал "Знай.ua", на Черкащині селяни вирішили проблему ремонту доріг власними силами.