Виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна в своєму Facebook повідомляє про те, що Морська пошуково-рятувальна служба розпилює судна на метал і зливає нафтопродукти в море, тоді як міністр інфраструктури Владислав Криклій закриває на це очі й заохочує корупцію в Службі.

За словами Підручної, вчора біля причалу в Олександрівці тонуло судно «Аметист».

«Тонуло воно, бо, за наявною інформацією, власники судна (Морська пошуково-рятувальна служба - МПРС) вирізали всі нутрощі на метал - так, про всяк випадок. Бо 10% від корабельного збору (300 млн грн на рік) їм мало. З судна в акваторію порту виливаються залишки нафтопродуктів. Адміністрація морських портів бреше, що забруднення акваторії немає. А міністр інфраструктури вдає, що нічого не відбувається, а на питання про фінансування МПРС відповідає, що не можна «задовольнятися малим». Перекладаючи на простонародну мову - «нехай МПРС далі пиляють корабельний збір», - повідомила Підручна.

За її словами, в міжнародному довіднику IAMSAR прописано, що до створення такої служби повинна бути проведена оцінка наявних в країні ресурсів, яку в Україні ніколи не проводили, і що при організації рятувальних служб потрібно максимально використовувати наявні в країні ресурси, а не витрачати кошти на закупівлю нових.

«Рятувальні служби можуть функціонувати без створення окремої штатної одиниці», - говорить Підручна. Але Мінінфраструктури, «всіляко дбаючи про екологію», опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну, яким хоче заборонити реєстрацію під українським прапором однокорпусних нафтоналивних танкерів.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

«А зареєстровані однокорпусні танкери будуть і далі експлуатуватися в порушення МАРПОЛ-73/78, яка зобов'язала сторони конвенції вивести їх з експлуатації до 2010 року», - зазначила Підручна.

Також вона повідомила, що в Мінінфраструктури вважають, що заборона на експлуатацію (і реєстрацію теж) однокорпусних танкерів-хімовозів не потрібна, тому що дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не «бізнес-орієнтований підхід».

«Загалом, роблять все можливе і неможливе для захисту екології (тобто корупції)», - вважає виконавчий директор АМАУ.

Як повідомив народний депутат від партії «Слуга народу» Олександр Дубінський, міністр інфраструктури Владислав Криклій, прийшовши на засідання фракції, вислухав численні звинувачення в корупції від своїх однопартійців.