Виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна в своєму Facebook повідомляє про те, що Морська пошуково-рятувальна служба розпилює судна на метал і зливає нафтопродукти в море, тоді як міністр інфраструктури Владислав Криклій закриває на це очі й заохочує корупцію в Службі.
За словами Підручної, вчора біля причалу в Олександрівці тонуло судно «Аметист».
«Тонуло воно, бо, за наявною інформацією, власники судна (Морська пошуково-рятувальна служба - МПРС) вирізали всі нутрощі на метал - так, про всяк випадок. Бо 10% від корабельного збору (300 млн грн на рік) їм мало. З судна в акваторію порту виливаються залишки нафтопродуктів. Адміністрація морських портів бреше, що забруднення акваторії немає. А міністр інфраструктури вдає, що нічого не відбувається, а на питання про фінансування МПРС відповідає, що не можна «задовольнятися малим». Перекладаючи на простонародну мову - «нехай МПРС далі пиляють корабельний збір», - повідомила Підручна.
За її словами, в міжнародному довіднику IAMSAR прописано, що до створення такої служби повинна бути проведена оцінка наявних в країні ресурсів, яку в Україні ніколи не проводили, і що при організації рятувальних служб потрібно максимально використовувати наявні в країні ресурси, а не витрачати кошти на закупівлю нових.
«Рятувальні служби можуть функціонувати без створення окремої штатної одиниці», - говорить Підручна. Але Мінінфраструктури, «всіляко дбаючи про екологію», опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну, яким хоче заборонити реєстрацію під українським прапором однокорпусних нафтоналивних танкерів.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
«А зареєстровані однокорпусні танкери будуть і далі експлуатуватися в порушення МАРПОЛ-73/78, яка зобов'язала сторони конвенції вивести їх з експлуатації до 2010 року», - зазначила Підручна.
Також вона повідомила, що в Мінінфраструктури вважають, що заборона на експлуатацію (і реєстрацію теж) однокорпусних танкерів-хімовозів не потрібна, тому що дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не «бізнес-орієнтований підхід».
«Загалом, роблять все можливе і неможливе для захисту екології (тобто корупції)», - вважає виконавчий директор АМАУ.
Як повідомив народний депутат від партії «Слуга народу» Олександр Дубінський, міністр інфраструктури Владислав Криклій, прийшовши на засідання фракції, вислухав численні звинувачення в корупції від своїх однопартійців.