Регулярне вживання м'яса може призвести до передчасної смерті.

Як показало нове дослідження Університету Східної Фінляндії, раціон харчування, багатий на тваринний білок і м'ясом, зокрема, шкідливий для здоров'я, пише Science Daily.

Вчені заявляють, що м'ясоїди піддавалися більшому ризику смерті, ніж чоловіки, харчування яких було більш збалансованим з точки зору джерел білка.

М'ясна продукція

Ризик смерті у чоловіків, основними джерелами білка яких були тварини, під час спостереження був на 23 % вище, ніж у чоловіків, у раціоні яких співвідношення білків тваринного і рослинного походження було найбільш збалансованим.

Слід зазначити, що більшість рекомендацій по живленню в даний час обмежують споживання червоного м'яса і переробленого м'яса. У Фінляндії, наприклад, рекомендований максимальний прийом становить 500 грам в тиждень.

М'ясна продукція

Дослідження також показало, що високий рівень споживання білка був пов'язаний з більш високим ризиком смерті серед чоловіків, у яких на початку дослідження був діагностовано діабет 2-го типу, серцево-судинні захворювання або рак. Проте аналогічної асоціації не було у чоловіків, які не страждають цими захворюваннями.

Отримані дані підкреслюють необхідність вивчення впливу споживання білка на здоров'я, особливо у людей, які страждають хронічними захворюваннями.

Середній вік чоловіків, які взяли участь у дослідженні, становив 53 роки до початку його проведення, і відсутність білка в раціоні харчування не було типовим для досліджуваної популяції.

М'ясна продукція

Нагадаємо, чи можна схуднути на дієті без обмежень.

Як повідомляв портал "Знай.uа", дієта з високим вмістом овочів і оливкової олії знижує ймовірність розвитку серцево-судинних захворювань на 25 %.

Популярні новини зараз

До пенсії додадуть 570 грн автоматично: три категорії отримають надбавку

Пенсії рахуватимуть по-новому: уряд змінює формулу, стаж та індексацію з вересня

Іви до 6,5 метра на 65 тис. га: Каховське водосховище перетворилося на найбільший у Європі ліс

Сусід через суд змусить знести сарай: скільки метрів від паркану вимагає закон

Показати ще

Також інформаційний портал "Знай.uа" писав, вчені з Університету Іллінойсу в черговий раз довели користь середземноморської системи харчування порівняно з іншими раціонами харчування.