В Україні з 4 квітня запрацює нова система контролю якості та безпечності харчових продуктів.
Про це повідомила віце-прем`єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, передає прес-служба уряду.
Ідеться про набуття чинності закону Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин. За словами Климпуш-Цинцадзе, закон створить умови щодо забезпечення кращої якості та безпечності харчової продукції для споживачів і запровадить чіткі та прозорі процедури перевірок.
Так, підприємства перевірятимуть залежно від ступеню ризику для життя і здоров`я людей. Інспектори Держпродспоживслужби здійснюватимуть перевірки, згідно із новим актом перевірки.
За порушення нового закону передбачені жорсткі санкції. Так, сума штрафу для юридичних осіб може досягати 70 тис. грн – залежно від скоєного правопорушення.
Горскоп на неділю, 15 грудня: час перезарядися і подумати про важливе
До 20 грудня потрібно встигнути: хто має відвідати ТЦК
Гороскоп на 14 грудня: як використати суботу на повну котушку
Пенсіонери отримають індивідуальні доплати до Нового року: кому скільки нарахують
У разі виявлення на виробництві факторів, що становлять небезпеку життю і здоров’ю людей, інспектор може ухвалити рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Варто відзначити, що зовсім нещодавно вже колишній омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.
Більше того вона звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону.
Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.
"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської. В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").
"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.
Наслідки ліквідації Санстанції: як в Україні контролюватимуть якість продуктів