Багато українців досі припускаються елементарних помилок під час оплати комунальних послуг, через що їхні гроші не доходять до постачальника, а за особовим рахунком накопичується заборгованість.

Що робити у випадку, якщо споживач не вказав свій особовий рахунок при оплаті послуги з розподілу газу, розповіли на сторінці "Житомирська філія "Газмережі" у Facebook .

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Насамперед українців просять бути пильними та перевіряти всі дані при сплаті комуналки.

"При оплаті за послугу з розподілу газу важливо обов'язково вказувати свої дані. Дуже часто споживачі не вказують особовий рахунок, а тому платіж втрачається, а в лицьових кабінетах тим часом накопичується заборгованість. Щоб знайти споживача та встановити відповідність між рахунком та проплатою доводиться витрачати багато часу та сил", - зазначили в публікації.

Популярні новини зараз

Працюватимуть навіть ті, хто не може: нові правила для осіб з інвалідністю

Не врятує і субсидія: українцям доведеться платити за опалення у 2,5 раза більше

Українці тікають з Польщі: що відбувається і в у чому причина

Одразу 4 хвилі мобілізації: хто отримає повістку вже в найближчі дні

Показати ще

Якщо гроші все ж таки пішли "у нікуди", українцям слід зробити таке:

  • написати заяву про зарахування сплачених коштів за особовим рахунком (зразок заяви нижче);
  • додати копію квитанції про оплату, копію паспорта та ідентифікаційного коду;
  • надіслати заяву на електронну пошту філії Газсеті, де мешкаєте, або віддати документи персональному менеджеру у найближчому центрі обслуговування клієнтів.

Заява для оплати газу, скріншот

"Отже, підкреслюємо, щоб кошти були зараховані коректно, здійснюючи платіж, вказуйте ПІБ, адресу та номер особового рахунку", - нагадали в компанії.

Пост Газмережі, скріншот

Нагадаємо, що конфорка горить червоним або жовтим: "Нафтогаз" розповів, чи це означає "розбавку" газу.

Раніше ми повідомляли про рахунки за доставку газу: чи можливо оформити відмову та не платити.