"Укрзалізниця" розглядає можливість продажу та/або передачі приватним інвесторам від 13 до 17 депо. Про це заявив на зустрічі з фінансовими аналітиками та експертами інвестиційного ринку директор по економіці і фінансам "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев, передає видання biz.censor.net.ua.

"У нас є три групи депо: ремонтні, обслуговуючі та змішані. Після того, як ми провели певні види розрахунків, ми прийшли до висновку, що 17 з 47 депо ми можемо спокійно по натуральним показникам закривати, а можливо – пропонувати їх для використання приватним інвесторам", – зазначив Рязанцев.

За його словами, "Укрзалізниця" розглядає три основні сценарії роботи з неперспективними депо.

Популярні новини зараз

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Згідно зі сценарієм "скорочення кількості депо до оптимально необхідного", 17 депо передаються на вільний ринок. Це дозволить скоротити витрати на їх обслуговування у розмірі близько 350 млн грн на рік і отримати близько 40 млн грн в рік за рахунок оренди, але в той же час не дозволить проводити додаткові обсяги ремонтів.

Також пропонується часткова дозавантаження ремонтами і освоєння інших робіт. Такий сценарій передбачає додаткові обсяги ремонту вагонів у розмірі 12 тис. в рік і одержання додаткових коштів за рахунок їх роботи (рентабельність 30%). Серед ризиків – несвоєчасне забезпечення таких депо трудовими, фінансовими і матеріальними ресурсами, а також недоотримання дохідної частини.

У той же час, за словами Рязанцева, найбільш ймовірним для реалізації "Укрзалізниця" вважає "змішаний" сценарій.

Він передбачає передачу на вільний ринок всього 13 депо. Це дозволить скоротити витрати на їх утримання в розмірі близько 210 млн грн на рік і отримати близько 25 млн грн на рік за рахунок оренди.

При цьому залишилися депо можуть бути затребувані на ринку із-за застарілої ремонтної бази, а "Укрзалізниця" недоотримає частину економії і додаткових коштів від оренди.

Як раныше передавав портал "Знай.ua", підвищення цін на залізничні квитки пов'язане із загальним зростанням вартості послуг та інфляцією.