Міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що ще є шанс на продовження переговорів з найбільшим лоукостером Європи Ryanair.

За його словами, він вже зробив подання на звільнення директора аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна, а також натякнув, що якщо керівництво аеропорту далі саботуватиме переговори – ними займеться НАБУ.

"Щойно Прем'єр-міністр провів нараду, на якій визначив, що переговори необхідно поновити і пообіцяв звернутися до НАБУ щодо оцінки ходу переговорів і причин їх зриву. Зі свого боку, готові надати свідчення щодо тиску приватної компанії на держслужбовців та погроз переслідування у випадку заходу Раянейр в Україну", - написав міністр у своєму "Facebook".

"Я переконаний, що Ryanair може бути в Україні. Питання в тому, що не може один міністр битися за це. Якщо в Україні є влада, то вона повинна бути. Не може бути такого, щоб директор Борисполь визначав, куди літати, а куди не літати втридорога українцям" – наголосив Омелян.

Також він роз'яснив ситуацію, чому з аеропортом Львів ірландці домовились, а з Борисполем – ні. Окрім того, виявилось, аеропорт розголосив комерційну таємницю.

Популярні новини зараз

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Пенсія збільшиться на 50%: українцям розповіли про лазівку у виплатах

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Показати ще

"Жоден великий світовий бізнес не буде займатися благодійністю в Україні. Бізнес звик заробляти. Саме тому Ryanair - найбільший і найдешевший перевізник Європи, бо всюди витискає максимальні умови для себе. Бориспіль не мав права їх розголошувати. Це перше. Розголошення відбулося цілеспрямовано, щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима. Друге: Ryanair має базову угоду і додаткові. Саме в додаткових містилась значна частина вимог, які просто слід було обговорювати. Львів підписав базову угоду, всі щасливі. Це ж закон переговорів: кожна сторона, умовно, пише по 3 пункти, які є обов'язковими, і ще по 7, від яких можна відмовитися в процесі переговорів. Третє: не буде дешевих ставок - не буде дешевих квитків. Аеропорт буде заробляти ще більше від нинішніх доходів за рахунок більшого пасажиропотоку і росту частки невіаційних доходів", - зазначив він.

Міністр наголосив, що Бориспіль міг підписати базову угоду, яка не несла ніяких ризиків аеропорту.

Як повідомляв "Знай.ua", вчора, 10 липня найбільший бюджетний перевізник Європи заявив, що його вихід на український ринок зірвано через непоступливість керівництва аеропорту "Бориспіль". Користувачі соціальних мереж негативно відреагували на конфлікт ірландського лоукостера Ryanair і аеропорту "Бориспіль". Перш за все, користувачі звинуватили владу, яка не змогла домовитися з лоукостером.