За попередніми даними, ахітекторський підрозділ південнокорейської компанії Samsung - SAMOO Architects&Engineers - не брала участі в проектуванні аеропорту Сімферополь в окупованому Криму, незважаючи на перемогу у відповідному тендері.
Про це йдеться у відповіді МЗС України на запит Крим.Реалії.
Причиною відмови стала "політична чутливість проекту".
"У 2015 році SAMOO Architects&Engineers взяла участь і виграла в міжнародному тендері з реалізації проекту, про політичну чутливість якого на той час інформації не було. Згодом, SAMOO Architects&Engineers відмовилася від участі в реалізації проекту", - йдеться у відповіді.
У SAMOO Architects&Engineers відмовилися від коментарів.
Прогноз виявився ще гіршим, ніж ми думали: українців попередили про новий етап війни
Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами
Блокують всі картки – від пенсійної до зарплатної: боржників за комуналку позбавляють шансу на виживання
Зимові канікули можуть подовжити: коли школярі підуть відпочивати і на скільки
На сайті російської компанії Aсons Pro - підрядника будівництва - південнокорейська Samoo Architects & Engineers значиться як розробник архітектурної концепції аеропорту.
Знай.uа також нагадує, стало відомо про те, що oкупанти збудували Кримський міст, щоби збільшити потік транспорту з материкової частини Росії на півострів, і тим самим "підвищити стійкість анексії" Криму.
Про це заявив військовий журналіст, координатор групи "Інформаційний опір" Костянтин Машовець в інтерв'ю одному з видань.
За його словами, загалом Кримський міст за призначенням він може виконувати найрізноманітніші функції, незважаючи на те, що його будівництво викликало багато запитань в інженерно-технічному відношенні.
Він зауважив, що питання, пов'язані з надійністю споруди, перетворилися в якусь гру у вгадайку: встоїть або впаде?
Також в Україні підрахували, що будівництво і відкриття Керченського мосту завдала країні збитків у сумі 105 млрд гривень. Про це заявив віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон на заході Ukrainian Ports Forum-2018 в Одесі.
Будівництво, за його заявою, завдало величезної непоправної шкоди екосистемі Чорного та Азовського морів. Він оцінюється в 105 мільярдів гривень. Збитки економічного характеру було оцінено в 500 мільйонів гривень.