У Києві другий день мітингують власники євроблях. Від учора вони облаштувалися в урядовому кварталі і закликають прем'єра і Ко вислухати їх. Вони вимагають скасування постанови Кабміну, за якою поліцейські мають доступ до митної бази і тим самим можуть перевіряти законність перебування євроблях в Україні. Також вони хочуть, щоб був прийнятий закон про пом'якшення умов розмитнення.

За та проти

Суспільство неоднозначно сприйняло цю акцію протесту, так як автомобілісти перекрили рух по вулиці Грушевської і тим самим у Києві вже другий день у центрі виникають пробки.

«Оскільки поки я користуюся для пересування по місту сервісами Uber і Uklon, я з цієї хвилини відмовляюся їздити на євробляхах і буду скасовувати всі поїздки на таких авто», - такий протест висловила киянка Ірина Золоторевіч у соцмережі та закликала всіх небайдужих також наслідувати її приклад.

Багато жителів столиці також негативно відреагували на затори на дорогах через мітинг власників євроблях.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

«Сьогодні в черговий раз значна частина жителів Києва (і я в тому числі не виняток) були поставлені в позу букви "Z". В черговий раз всю країну і Київ (перекривають рух в центрі міста) ставлять раком власники машин на євробляхах, - написав житель столиці Іван Ступак. - Позиція власників євроблях така: «ми теж хочемо їздити на іноземних машинах і ми готові платити за розмитнення вже ввезених євроблях $1k, ну максимум $2k" - це я вам скажу взагалі ніхрена не позиція! Ну я може теж хочу Дженніфер Еністон! Але якщо я до неї не дотягую, то сиджу тихенько і дую в долоньки».

Цап відбувайло

Всім цим галасом скористалися провладні експерти, політики, а також інтернет-боти, які стали плодити тисячами повідомлення про те, як же знахабніли євробляхери. А деякі близькі до Петра Порошенка люди пішли ще далі і вирішили цією подією обілити владу.

Ось, наприклад, що написав у себе в Фейсбук політтехнолог, якого пов'язують з Адміністрацією Президента Віктор Уколов.

Уколов звинуватив власників євроблях, що саме вони винні у тому, що у шахтарів величезні заборгованості по зарплатах. Подібна «дике» заява викликала справедливе обурення у інтернет-спільноти.

«Євробляхери принаймні не з жиру бісяться, як "влада", а від нестачі шукають шляхи для виживання і нормального життя. Я не бляхер, а укр.реестр, але вважаю ненормальним, щоб в країні були такі мита на ввезення авто», - написав киянин Адрій Демчук.

Незважаючи, що підтримуватиме Уколова відразу стали боти, у яких немає жодного запису на сторінці, багато друзів колишнього народного депутата, після такої «дичини» від нього, вирішили з ним попрощатися.

Також заслуговують на увагу поради, які дають звичайні люди, де взяти зарплати шахтарям. Є такі варіанти: «Зарплати шахтарів закладені у преміях «Нафтогазу», також хтось вважає, що в усьому винні продавці вугілля, які не купили стільки, скільки потрібно, ну, і, звичайно, не обійшлося без Ахметова - багато хто вважає, що саме йому повинні бути «вдячні» шахтарі тим, що не отримують давно зарплату.

Хоча, найточніше, напевно, про цю ситуацію написав журналіст Євген Лешан.

Депутати вирішують

А поки провладні дармоїди роблять собі на проблемі власників євроблях піар, у парламенті були зареєстровані два законопроекти # 8487 і # 8488, які стосуються євроблях і які нардепи повинні розглянути найближчим часом.

«Парламентарії повинні прийняти у першому читанні ці законопроекти, і якщо вони вважатимуть, що ставки для деяких за віком автомобілів завищенни, то змінити це, також послухати пропозиції і до другого читання доопрацювати ці документи», - заявила в кулуарах Верховної Ради одна з авторів скандального закону про євробляхі Ніна Южаніна.

У той же час головна вимога активістів, які хочуть, щоб вартість митного збору не була більше, ніж третина вартості автомобіля - виконана не буде.

«Цю норму не можна буде ввести в дію. Хто буде в такому випадку встановлювати вартість автомобіля? Тут багато буде можливостей для корупції, тому цього не буде, - підкреслила Южаніна. - Взагалі акциз - це не прямий податок, він не може встановлюватися від вартості автомобіля. Сама природа акцизу - це не прямий податок».

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що євробляхі паралізували центр Києва через жадібність влади.