Відмова Державної регуляторної служби узгодити скорочення терміну експлуатації вагонів - правильне рішення, яке дозволить підвищити конкуренцію на ринку.

Про це заявив віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.

"Це правильний крок. Тому що значення має не вік вагона, а його технічний стан. За цей час, зрозуміло, що все зношується, але ту ж колісну пару можна замінити, можна провести капітальний ремонт вагона. За великим рахунком, можна його так відремонтувати, що в підсумку від початкового вагона, може бути, вже нічого і не залишилося. Але це ж все одно вагон, і він може їздити", - розповів Соколов.

На його думку, рішення ДРС сприятиме розвитку конкуренції на ринку перевезень, що дозволить знизити тарифи на послуги вантажоперевізників.

"Якщо проблема полягає в тому, що у залізниці як державного підприємства виникли проблеми, пов'язані з тим, що вона зіткнулася з конкуренцією з боку приватних вагонів, і через це не завжди може завантажити свої потужності так, як їй хочеться, і отримати доходи, які вона хотіла б,-так це ж прекрасно. Це означає, що ось вона, конкуренція, і в цій конкуренції країна отримає нижчу ціну», - підкреслив Соколов.

Популярні новини зараз

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян підкреслив, що для «Укрзалізниці» першочерговим є вирішення проблеми нестачі локомотивів, і саме в них потрібно інвестувати кошти, а не в покупку нових вагонів на заміну тим, які планують списати.