Відмова Державної регуляторної служби узгодити скорочення терміну експлуатації вагонів - правильне рішення, яке дозволить підвищити конкуренцію на ринку.

Про це заявив віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.

"Це правильний крок. Тому що значення має не вік вагона, а його технічний стан. За цей час, зрозуміло, що все зношується, але ту ж колісну пару можна замінити, можна провести капітальний ремонт вагона. За великим рахунком, можна його так відремонтувати, що в підсумку від початкового вагона, може бути, вже нічого і не залишилося. Але це ж все одно вагон, і він може їздити", - розповів Соколов.

На його думку, рішення ДРС сприятиме розвитку конкуренції на ринку перевезень, що дозволить знизити тарифи на послуги вантажоперевізників.

"Якщо проблема полягає в тому, що у залізниці як державного підприємства виникли проблеми, пов'язані з тим, що вона зіткнулася з конкуренцією з боку приватних вагонів, і через це не завжди може завантажити свої потужності так, як їй хочеться, і отримати доходи, які вона хотіла б,-так це ж прекрасно. Це означає, що ось вона, конкуренція, і в цій конкуренції країна отримає нижчу ціну», - підкреслив Соколов.

Популярні новини зараз

В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Показати ще

Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян підкреслив, що для «Укрзалізниці» першочерговим є вирішення проблеми нестачі локомотивів, і саме в них потрібно інвестувати кошти, а не в покупку нових вагонів на заміну тим, які планують списати.