Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Великі плани. Як Володимир Жмак реформуватиме "Укрзалізницю".
РБК-Україна називає ідею глави УЗ Володимира Жмака про створення єдиної вантажної компанії потенційною загрозою для зрозумілих ринкових правил гри, оскільки в цьому випадку "Укрзалізниця" отримає не тільки монополію в тязі, але ще і в інфраструктурі.
"Адже у" УЗ» є свої Локомотиви, а У інших операторів вагонів своїх локомотивів немає", - наголошується в матеріалі.
У свою чергу монопольне становище такої компанії на ринку неминуче призведе до падіння якості надаваних послуг з вантажоперевезень і зростання цін на них.
"В цілому, запропонований керівником" УЗ " план виглядає досить комплексно і системно, зачіпає фактично всі аспекти діяльності компанії, які потребують швидкого реформування. У той же час деякі елементи його стратегії об'єктивно потребують певного коригування.Якщо буде створена одна велика вантажна компанія, ТО поле для зловживання монопольним становищем розшириться. Домогтися високої якості послуг з залізничних перевезень, економічно обґрунтованих і прозорих цін можна, тільки розділивши вагонні і локомотивні компанії",-зазначає РБК-Україна.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Раніше економіст Борис Кушнірук зазначав, що» Укрзалізниця " стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних.
У свою чергу керуючий партнер адвокатської компанії Arzinger Тимур Бондарєв вважає, що реформа «Укрзалізниці» давно назріла і ключове завдання при її проведенні - подолати корупцію в галузі.