Про це заявив народний депутат Костянтин Бондарєв.

«Необхідно розділити ці сфери діяльності на окремі структури компанії, як перший крок. А краще – як окремі державні компанії. Одна компанія повинна займатися пасажирами, і тільки пасажирськими перевезеннями. І ось тут перша задача, яку я бачу для менеджменту, - вже в перший рік скоротити збитки як мінімум на 30%. І ми збережемо вже 3-4 мільярди гривень. Це немаленькі гроші», - сказав Бондарєв.

На його думку, вантажні перевезення також слід виділити в окремий напрям і підвищити прибутковість від цього виду послуг, але не за рахунок підняття тарифів.

«Друга тема – навести порядок з вантажними перевезеннями. Це не означає підняти ціну на перевезення. От уявіть собі, всі вантажі, які перевезли всі вагони. Так от, державні вагони були ще рік тому 25%, в цьому році впали до 11. А все інше – це приватні вагони. А де ж вони взялися, ці приватні вагони, в такій кількості? І чому Укрзалізниця не купує нові вагони? Адже це прибутково. Немає, напевно, прибутковіше віддати кому-то цей ринок, а мати що-небудь інше, якусь мотивацію. А керує цим всім міністр Криклій», - пояснив Бондарєв.

Також депутат вважає, що окремі компанії повинні керувати інфраструктурою, ремонтом вагонів і локомотивів.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Показати ще

«Третя компанія повинна керувати інфраструктурою. Але не роздати в концесію Київський вокзал, Львівський та інші і зробити там барахолку, а привести їх у порядок. Домовитися з місцевими радами, з містами, які теж зацікавлені в тому, щоб був наведений лад, і це дійсно була архітектурна пам'ять міста та інфраструктурний центр. Міста і мери у цьому зацікавлені», - вважає Бондарєв.

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський на прес-конференції з нагоди першої річниці президентства заявив, що до питання реформи «Укрзалізниці» повернуться через місяць після закінчення карантину, зазначивши, що зараз вона існує тільки на папері.

Раніше Госаудитслужба повідомляла, що за результатами аудиту фінансово-господарської діяльності АТ «Укрзалізниця» та його 24-х філій за період з 01.01.2018 за 30.09.2019 року виявлено порушень на суму 11,8 млрд грн, що негативно вплинуло на фінансово-господарську діяльність держпідприємства.

За підсумками січня-березня 2020 року "Укрзалізниця" отримала збиток у розмірі 7 млрд грн.