Про це заявив президент Українського товариства фінансових аналітиків Юрій Прозоров.
«Промисловці повинні вимагати від держави в особі Кабінету міністрів України, щоб вони змінили пріоритети для «Укрзалізниці». Не тільки не підвищення тарифів, а надання у вигляді пакету стимулювання економіки зниження тарифів на вантажні перевезення», - сказав Прозоров.
На його думку, це допоможе бізнесу в кризу зберегти робочі місця і пройти цей період з меншими втратами. До того ж він вважає, що зниження тарифів має бути на тривалий період, оскільки, на його думку, економічна криза, спровокована коронавірусом, може затягнутися.
«Я очікую не одного такого, що квітень-травень, і в червні все вирівняється, а, швидше за все, буде ще осінній великий удар цієї коронаекономічної кризи. А, можливо, це затягнеться і на 2020-2021 рік», - сказав Прозоров.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.
У той же час у Першій енергетичної асоціації України заявили, що підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн в рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.