Кабінет Міністрів України офіційно призначив Євгена Кравцова головою правління АТ " Укрзалізниця", рішення Уряд ухвалив на засіданні 10 січня.
"Відбір кандидатури на посаду голови правління здійснюється в порядку, розробленому наглядовою радою та погодженому з Міністерством економічного розвитку та торгівлі України", - йдеться на офіційному ресурсі Кабміну.
Євген Кравцов: що відомо про нового керівника УЗ?
Як відомо, в "УЗ" Євген Кравцов прийшов у 2015 році на посаду радника генерального директора Укрзалізниці.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Пізніше працював директором (з реформування, майнової та правової політики) Укрзалізниці, начальником департаменту реформування та корпоративного розвитку Укрзалізниці, членом правління ПАТ "Укрзалізниця", в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця", а також першим заступником Міністра інфраструктури України – головою наглядової ради ПАТ "Укрзалізниця".
У серпні 2017 року Євген Кравцов повернувся та виконував обов’язки голови правління товариства.
Але не все так гладко і просто в його біографії. Минулого року у мережі розгорівся скандал навколо керівника УЗ Євгена Кравцова і стану вагонів. Так, пасажир поїзда "Київ-Рахів" показав, як виглядає вбиральня у вагоні.
Фото демонструє жахливий санітарний стан туалету в якому неможливо перебувати. В то й же час глава компанії Євген Кравцов носить форму з золотими гудзиками.
Втім, це не остання претензія до нього з боку пасажирів. Певно, не знайдеться такої людини, яка не чула про небачений досі скандал із новорічним ажіотажем на квитки. Суцільні черги, неможливість виїхати додому на свята та жодних пояснень – касири самі були не в курсі, коли відкриють додатковий продаж.
З цієї причини більшість українців скористалися послугами маршруток, адже треба було хоч якось потрапити до рідних, а не чекати на потяги, котрі були б невідомо коли. Навіть після того, як рейси відкрили, ціни на них неприємно вражали.
Подекуди, було простіше дістатися кудись літаком, аніж трястися в "Інтерсіті" (від 400 грн), поїздки ж звичайним потягом стартували від 1000, або й 1800 гривень – таким чином УЗ намагалася продати швидше непопулярні квитки і встановити "рекорд" продажу за добу.
Що, в принципі, вдалося, але виключно ціною самих пасажирів, витрачених нервів та зайвих коштів.
Дивіться: Голова УЗ Євген Кравцов: коли припинять сполучення з РФ і помиють потяги
Нагадаємо, в поїзді №136 "Одеса - Чернівці" померла жінка. Вона пішла в туалет і не повернулася. Як повідомляв "Знай.ua", американський тепловоз General Electric забуксував на дільниці Волноваха – Комиш-Зоря. Також "Знай.ua" , "Укрзалізниця" суттєво підвищить тарифи в 2019 році.