Хитра бабуся не піддалася на провокацію телефонного афериста, який представився співробітником банку, і сама обдурила шахрая.

Зловмисник під виглядом банківського працівника спробував дізнатися у 69-річної мешканки Сум коди доступу до її карті. Однак пенсіонерка виявилася не така проста, як розраховував аферист. Про курйозний випадок повідомляє міський сайт 0542.ua.

Пенсіонерка знала про подібні шахрайські схеми з засобів масової інформації та від родичів і не дала злочинцю можливості заробити.

Жінка отримала СМС-повідомлення про нібито блокування банком її картки. Пенсіонерка не відразу зрозуміла, про що йде мова і передзвонила за телефоном, вказаним у повідомленні.

Зловмисник заявив пенсіонерці, що з її рахунку нібито хтось намагався незаконно зняти гроші, тому служба безпеки заблокувала картку. За словами шахрая, відновити доступ до неї він зможе, якщо пенсіонерка продиктує йому коди до своєї картки.

Знаючи про подібні афери, пенсіонерка зрозуміла, про що йдеться. Однак, вона не стала відмовляти аферисту і спокійно повідомила всю запитувану інформацію.

Справа в тому, що жінка напередодні зняла з рахунку всю свою пенсію, а крім того вона згадала, що термін дії карти незабаром закінчиться.

А шахрай, отримавши потрібну інформацію відключився. Однак, через декілька хвилин аферист знову вийшов на зв'язок з бабусею і запитав її, яка ж сума зберігається на рахунку "клієнтки".

"Саме стільки, скільки ти заробляєш чесним шляхом, і будеш отримувати в старості", - відповіла зловмиснику дотепна бабуся.

Після цього пенсіонерка заблокувала картку, щоб зловмисник не скористався нею в інших цілях.

Нагадаємо, шахраї вигадали нову схему обману клієнтів ПриватБанку – банк попередив про "вікторину" на мільйон.

Як повідомляв портал Знай.ua, аферисти впарюють українцям "квартири": нова схема "розводу" приголомшила навіть бувалих

Також Знай.ua писав, в Україні викрито чергову махінацію з банківськими картами