Власник дилерського салону «Ауді» Михайло Гвоздьов, ставши народним депутатом від «Блоку Петра Порошенка», незабаром зайняв посаду в.о. президента ДП «Антонов». Втім, діяльність успішного бізнесмена на цій посаді не була настільки ефективною із огляду на його некомпетентність та непрофесіоналізм у авіасфері. Читайте про це докладніше.
Біографія
Дата народження: 18 листопада 1973 року.
Знак Зодіаку: Скорпіон. За східним гороскопом: рік Водяного Бика.
Національність: українець.
Віросповідання: православний.
Вік: 46 років.
Авіаконцерн «Антонов» неодноразово ставав вогнищем скандалів. Звільнення генерального авіаконструктора Дмитра Ківи та його відхід у відставку із нагальним від'їздом до Баку стало фінальною крапкою скандалу держпідприємства. Про що повідомляють відкриті джерела.
Насправді вітчизняний авіапром для деяких можновладців - лише ласий шматочок. Дехто вбачає у «Антонові» справжню золоту жилу, де можна заробити мільйони доларів. Адже це - державні території, активи і т.д.
Про те, що концерн «Антонов» хочуть ліквідувати, писали багато ЗМІ. Михайло Гвоздьов обійняв посаду в.о. президента ДП «Антонов» після того, як вийшла відповідна постанова кабінету міністрів у 2015 році про звільнення заслуженого авіаконструктора Дмитра Ківи.
Будучи народним депутатом від «Блоку Петра Порошенка», Михайлу Олексійовичу, який до цього не мав абсолютно ніякого відношення до авіасфери, довірили керувати державним авіаконцерном. Та й відповідної освіти у нього також немає.
Але хіба це важливо, якщо у пріоритеті влади свої інтереси? Михайло Гвоздьов починав свою трудову діяльність із посади менеджера. А згодом займав виключно керівні посади різних компаній, які не мали відношення до авіасфери.
Він був генеральним директором найрізнаманітніших ТОВ, власником дилерського салону «Ауді» в Хмельницьку, після чого раптом йому довірили посаду в.о. президента ДП «Антонов». Що ж сталося? І чому професійного авіаконструктора Дмитра Ківу звільнили?
Звільнення заслуженого авіаконструктора мало місце після візиту Петра Порошенка на підприємство, про що повідомляють відкриті джерела. Після цього глава держави на той момент заявив про намір включити держпідприємство до «Укрдержоборонзамовлення».
І буквально відразу ж керувати концерном прислали некомпетентного у авіасфері депутата від «БПП» Михайла Гвоздєва. Читайте докладніше про перипетії навколо концерну. Давайте розбиратися, чи дійсно зміну керівництва держпідприємства варто розцінювати як дерибан.
Сім'я
Дитинство та юність пройшли на Хмельниччині. Михайло Гвоздьов народився і виріс у Красилові.
Сімейний стан: одружений. Дружина: Людмила Василівна. Дружина політика - підприємець. Після того, як Михайло Олексійович став народним депутатом від «Блоку Петра Порошенка» і обійняв посаду в. о. ДП «Антонов», вона керувала автосалоном у Хмельницьку.
Діти: дві доньки.
Освіта
2010 р. - закінчив Хмельницький національний університет. Освоєна спеціальність - «економіка та підприємництво».
Кар'єра і бізнес
2001-2003 рр. - свою трудову діяльність почав у 28 років. Через 2 роки після закінчення університету працював у Хмельницькому торговому домі «Престиж-Авто» менеджером.
2003-2005 рр. - через 2 роки роботи менеджером обіймає посаду директора ТОВ «Автоцентр-Інвест».
2005-2007 рр. - наступні 2 роки був генеральним директором ТОВ «Транс-Груп ЛТД».
2007-2009 рр. - генедиректор іншої компанії, «Гранд Мотор».
2009-2012 рр. - гендиректор ТЦ «Поділля-Інвест».
2010-2014 рр. - депутат Хмельницької обласної ради.
2012-2014 рр. - знову повертається на «Транс-Груп ЛТД», де вже обіймав раніше посаду генерального директора. Виконує ті ж обов'язки.
2014 р. - буквально кілька місяців займав крісло генерального директора ТОВ «Ауді Центр Хмельницький».
2014-2015 рр. - народний депутат Верховної Ради України 8-го скликання.
2015 г. - виконуючий обов'язки президента державного підприємства «Антонов».
Компромат і чутки
Після звільнення тепер уже екс-президентом Петром Порошенко Дмитра Ківи керувати підприємством доручили Михайлові Гвоздьову. У 2015-му він обійняв пост виконуючого обов'язки президента державного підприємства «Антонов».
Ще у травні 2014-го міністерство промполітики намагалося звільнити Дмитра Ківу із посади. Однак генеральний конструктор підприємства оскаржив це рішення у суді. І в подальшому виконував обов'язки голови даного державного підприємства.
У 2015-му керівництво концерну «Укроборонпром», якому тоді стало підпорядковуватись підприємство «Антонов», звільнило Дмитра Семеновича із посади. Як повідомляють відкриті джерела, Петро Олексійович відвідав тоді завод, рекомендуючи підвищити обсяг випуску продукції.
Звільняючи попереднього керівника держпідприємства Дмитра Ківу, Петро Порошенко говорив про те, що необхідно розширити торгівлю із зарубіжними партнерами. Дмитро Семенович був звільнений згідно нераціонального ведення справ підприємства. Про це повідомляли ЗМІ.
Навколо українського авіапрому й раніше неодноразово виникали скандали. Боротися тут було за що. Одні планували розпиляти й продати на металобрухт верстати, цехи, літаки. Інші зазіхали на території держпідприємства. Звичайно ж, активи концерну - ласий шматочок для багатьох.
Особливе значення мали ідеї, які залишив авіаконструктор Олег Антонов. Чвари навколо держпідприємства точилися доти, поки посаду керівника не зайняв авіаконструктор Дмитро Ківа. Однак у остаточному підсумку ДП «Антонов» очолив у 2015-му бізнесмен із Хмельницького Михайло Гвоздьов.
Михайло Олексійович - власник дилерського салону «Ауді», народний депутат від «Блоку Петра Порошенка». Але ж, щоб керувати підприємством такого масштабу необхідно бути не просто видатним конструктором й інженером. А відповідати високим вимогам володіння специфічними знаннями у цій області.
Однак керівники змінюються. А деякі з них навіть відповідних підручників у руках не тримали, про що пишуть відкриті джерела. Для керівника авіапідприємства важливо жити цією справою, постійно розвиватися у цьому напрямку, знати ноу-хау та працювати за методикою Олега Антонова.
Саме такої думки більшість співробітників і людей, які знаються на проблемах держпідприємства. За словами Валентини Бадрак, директора Центру досліджень армії, конверсії й роззброєння, мотивами «Укроборонпрому» ліквідувати із посади керівника генконструктора Дмитра Ківу та його інститут послужило бажання мати вплив на держпідприємство.
Однак генконструктор міг перешкоджати їхнім планам. І багато співробітників заводу вкрай негативно ставилися до звільнення Дмитра Ківи, якого більшість вважають людиною своєї справи. У підсумку на його місце приходить Михайло Гвоздьов, який не має абсолютно ніякого відношення до авіпрому.
Цікаво, що «Укроборонпром» міг звільнити Дмитра Семеновича як генконструктора держпідприємства. Однак не міг це зробити для генконструктора літакобудування України. Адже цю посаду міг ліквідувати тільки кабмін, що й було у результаті зроблено.
Газета «День» (№215-216, 2016 г.) публікує також висловлювання військового вченого Ігоря Смєшка, президента Центру стратегічних досліджень та аналізу, який багато років був причетний до створення авіаційного зброї й ракетної техніки. За його словами, ліквідація інституту головних конструкторів - це національна зрада України.
Звільнення професіонала у своїй справі Дмитра Ківи було здійснено в умовах війни, коли його знання так важливі. Призначення Михайла Гвоздєва, депутата Верховної Ради України від «Блоку Петра Порошенка» для інституту «Антонов» було дивним.
Багато хто говорив про його некомпетентність і непрофесіоналізм. Але ж держпідприємство «Антонов» виготовляє літаки для Китаю, Саудівської Аравії, Азербайджану. Після звільнення великий український авіаконструктор Дмитро Ківа був змушений працювати на Азербайджан.
Згідно із даними ЗМІ, відомого конструктора вижили із України, і він працює на іншу країну. За словами самого Дмитра Семеновича, у вітчизняного авіапрому дві біди - некомпетентність менеджменту та відтік високопрофесійних кадрів. Про що повідомляють відкриті джерела.
Whoswhos.org пише про те, що Петро Порошенко, як і Михайло Гвоздьов, також раніше був власником автомобільного бізнесу. І повідомляє, що Михайла Олексійовича призначили на посаду виконуючого обов'язки президента державного підприємства «Антонов» після візиту Петра Олексійовича туди та його бесіди із Дмитром Ківою.
Censor.net повідомляє, що у ході візиту Петра Порошенка на підприємство 13 червня, він заявив про намір включити «Антонов» до «Укрдержоборонзамовлення». Буквально відразу ж керувати концерном прислали некомпетентного у цій сфері депутата від «Блоку Петра Порошенка» Михайла Гвоздьова. У ЗМІ ходили чутки про ліквідацію ДП «Антонов».
Дійсно, все, що стосується концерну, насправді не так просто. Українське авіабудування останнім часом стикалося із низкою проблем. Паралельно із цим велася боротьба за контроль над фінансовими потоками держпідприємства.
Про авіасхеми докладно розповідає Strana.ua. Видання відзначає, що деякі експерти «зміну керівництва» підприємства розцінюють не інакше, як «банальний дерибан». І за останні роки на ключових постах «Антонова» були виключно люди тепер уже екс-президента Петра Порошенка.
Звільнення генерального авіаконструктора Дмитра Ківи та його відхід у відставку із нагальним від'їздом до Баку стало фінальною крапкою скандалу держпідприємства. На жаль, вітчизняний авіапром для багатьох - лише ласий шматочок і справжня золота жила, де можна заробити мільйони доларів.
Фотографії