Українські льотчики 18 окремого вертолітного загону, що служать на Африканському континенті, виконали 19 польотів (більше шести годин у повітрі) за одну тільки нічну зміну. Вже більше семи місяців вони в режимі "24 години 7 днів на тиждень" виконують завдання Місії ООН у ДР Конго.

Про це повідомили "Українські Новини".

"Безперечно, основне робоче навантаження лягає на льотно-підйомний склад загону. Практично щодня авіаційні секції штабу Місії планують польоти для українських вертольотів Мі-8 і Мі-24. Перевезення пасажирів і вантажів у важкодоступні регіони, авіаційна підтримка і супровід, демонстрація сили - ці завдання для льотчиків 18 ОВО вже стали щоденною, рутинною роботою. І все ж, разом з напруженим робочим графіком українці не припиняють удосконалювати професійні навички. Навчально-тренувальні польоти вночі, які нещодавно провели екіпажі Мі-8 яскраво це підтверджують", - повідомив Анатолій Стельмах, підполковник 18 окремого вертолітного загону Місії ООН зі стабілізації у ДР Конго

"У ДР Конго нічні польоти істотно відрізняються від України. Перш за все, це зліт-посадка з аеродрому, який знаходиться на висоті майже 1500 метрів над рівнем моря. У розрідженому повітрі двигуни вертольота працюють по-іншому. Крім того, навколо аеродрому гори, діючі вулкани, кордон із сусідньою державою - Руандою. Ці фактори вимагають від наших льотчиків максимум уваги, вміння орієнтуватися, знань технічних особливостей вертольота тощо", - додав підполковник Павло Бардаков, заступник командира 18 окремого вертолітного загону з льотної підготовки.

Читайте також: Українські льотчики показали всьому світові вищий пілотаж (фото)

Популярні новини зараз

Велике українське місто скоро повністю паралізує: через повітряні тривоги нема кому працювати

Кабмін ухвалив важливе рішення щодо пенсій українців: що буде з виплатами

Негайно повідомте ТЦК або отримаєте штраф до 60 тисяч гривень: українцям приготували нові правила

В Україні більше не вимикатимуть світло в деяких регіонах

Показати ще

Льотчики під час нічних навчань відпрацьовували вправи рятувальних робіт з режиму висіння над сушею. Ці тренування дозволять синхронізувати дії екіпажу й команди рятувальників в екстрених ситуаціях, як стверджує полковник Сергій Роміцін, начальник пошуково-рятувальної і парашутно-десантної служби загону.

Офіцер відзначив: "В Африці і зокрема в ДР Конго багато важкодоступних районів. Там немає не тільки доріг, але й навіть безпечних вертолітних майданчиків. Тому підйом постраждалих можливий тільки за допомогою вертолітної лебідки. Таким чином, евакуація можливо єдиний шанс для постраждалих і помилки у нас бути не може".