На борту літака російської авіакомпанії "Аерофлот" (рейс до Парижа) трапився неприємний інцидент.
Про це повідомляється в Telegram-каналі Mash.
Одну з клієнток авіакомпанії ледь не зняли з рейсу через поганий настрій співробітника.
Дівчина з другом летіли в Париж, заздалегідь зареєструвалася, але перед самим вильотом пару вирішили розсадити, а на їх місця посадити родичів пілота.
"Пасажири, звичайно, трохи офігели (а хто б їз нас не), але ввічливо попросили співробітника Євгена вирішити питання. За наступні 10 хвилин Євген встиг: покричати, похамити, пошвиряти свій телефон, спробувати вирвати чужий, застосувати силу, пригрозити зняттям з рейсу, насильно відібрати посадковий, відірвати багажний талон і сказати, що тепер взагалі ніхто нічого не доведе", - йдеться у повідомленні. Варто відзначити, що останнім часом росіяни постійно мають проблеми під час перельотів літаками.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Так, 15 лютого у літака Ан-24, який летів з Благовіщенська до Якутська, відмовив один з двигунів.
19 лютого на Сахаліні пасажирський літак прямо на льотному полі зачепився за стовп і відірвав собі частину крила.
24 лютого літак, що летів з Москви до Астрахані, здійснив екстрену посадку в аеропорту Волгограда через смерть пасажирки.
4 березня в Росії у літака авіакомпанії "Нордавіа" лопнуло колесо при посадці в аеропорту "Домодєдово".
8 березня невідомий заявив про бомбу на борту літака в Пулково, через що рейс довелося затримати.
Крім того заступник міністра промисловості РФ Олег Бочаров заявив, що Україна заборонила поставки в Росію двигунів Д-436 для цивільних літаків, які випускаються запорізьким підприємством "Мотор Січ". Зараз двигуни Д-436 в Росії встановлюються на літаки Ан-148 (збираються на Воронезькому авіабудівному заводі).
Крім цього, встановлюється такий двигун на літаки-амфібії Бе-200 (збираються на потужностях Таганрозького заводу ім. Берієва).
А також на Ту-334 - російський регіональний реактивний літак, розроблений в 90-х роках для заміни застарілих радянських авіалайнерів Ту-134 і Як-42. З ряду причин серійне виробництво літака так і не було організовано - проект заморожено.
І хоча Російська Федерація намагається будь що довести, що без українських двигунів російські літаки літати будуть, альтернативи в наших сусідів, схоже, немає.
У Росія сталась страшна авіакастрофа.