У Росії літак Ан-128, який вилетів з аеропорту Домодєдово, розбився незадовго після злету у Підмосков'ї. У Росії з'ясувався "український нюанс".

Як виявилось, модель розбитого Ан-148 розроблявся в Україні, у ньому стоять двигуни також українського виробництва, - пишуть російські ЗМІ.

Однак на сьогодні через загострення стосунків між РФ та країною, виробництво для російського ринку цих літаків припиняють.

Всього в Росії було вироблено 29 Ан-148, всі вони були випущені Воронезьким акціонерним літакобудівним товариством (ВАЛТ) в червні 2010 року і належали "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК).

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Шість із них направили до компанії "Россия". Ан-128, який зазнав аварії та упад через дві хвилини після злету, був одним із цих літаків.

Також Ан-148 використовуються в Красноярську, де "Саравіа" перевозить вахтовиків "Роснефти" і виконує регулярні пасажирські рейси.

Нагадаємо, ймовірними причинами падіння Ан-148 "Саратовських авіаліній" вважають займання в двигуні, несправність датчика швидкості, можливе обмерзання і помилка в пілотуванні. Серед версій, можливість теракту також відкидають на другий план. Про нього наразі не йдеться.

Відео про катастрофу Ан-148

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", літак АН-148, пробув у повітрі всього 2 хвилини 11 секунд перед тим, як рухнути у Підмосков'ї. Літак слідував за рейсом Москва-Орськ. Спеціалісти запевняють, що перед злетом його ретельно перевірили і несправностей не виявили.