Фотограф Майкл Мелліа публікував в мережі "зациклені" відео, в яких позував в образі, як він сам його назвав, людини "з манією величі, але в той же час у депресії".
Ці роботи були дуже стильними, і на них відреагували модні бренди. C тих пір Мелліа створив рекламні кампанії для кількох відомих брендів: від Gap до Mes Chausettes Rouges Paris.
Саме він придумав найбільш неординарну рекламну кампанію для американського бренду чоловічого одягу Brooks Brothers. Мелліа не лише створив концепцію, але і став обличчям ціємарки.
І в цьому нема нічого дивного, адже до Мелліа компанія звернулась саме тому, що той кілька років поспіль публікував в Instagram свої селфі в одязі бренду. За словами самого фотографа, він, як істинний житель Нью-Йорку, знає Brooks Brothers з дитинства і відразу придумав ідею для реклами бренду, оскільки вcі в США, від президентів до ексцентричних художників, носять одяг компанії.
Мелліа знявся з живою вівцею в магазині Brooks Brothers, і реклама з'явилася на триметрових цифрових екранах по всьому Нью-Йорку. Також Brooks Brothers запустила рекламну кампанію в онлайні.
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Допис, поширений Mike Mellia (@mikemelliastudio) Вер 27, 2017 о 7:33 PDT
Допис, поширений Mike Mellia (@mikemelliastudio) Вер 25, 2017 о 6:11 PDT
Мета рекламної кампанії - показати, що вовняні светри, які Мелліа носить у відеороликах, зручні, м'які і не псуються при пранні.
Такая зовнішня реклама привертає увагу за рахунок ефекту несподіванки - перехожі бачать статичне зображення з анімацією на його частині.
Як повідомляв портал "Знай.ua", сторінка "Київської перепічки" в Instagram розпалила звірячий апетит українців.