Фотограф Майкл Мелліа публікував в мережі "зациклені" відео, в яких позував в образі, як він сам його назвав, людини "з манією величі, але в той же час у депресії".

Ці роботи були дуже стильними, і на них відреагували модні бренди. C тих пір Мелліа створив рекламні кампанії для кількох відомих брендів: від Gap до Mes Chausettes Rouges Paris.

Саме він придумав найбільш неординарну рекламну кампанію для американського бренду чоловічого одягу Brooks Brothers. Мелліа не лише створив концепцію, але і став обличчям ціємарки.

І в цьому нема нічого дивного, адже до Мелліа компанія звернулась саме тому, що той кілька років поспіль публікував в Instagram свої селфі в одязі бренду. За словами самого фотографа, він, як істинний житель Нью-Йорку, знає Brooks Brothers з дитинства і відразу придумав ідею для реклами бренду, оскільки вcі в США, від президентів до ексцентричних художників, носять одяг компанії.

Мелліа знявся з живою вівцею в магазині Brooks Brothers, і реклама з'явилася на триметрових цифрових екранах по всьому Нью-Йорку. Також Brooks Brothers запустила рекламну кампанію в онлайні.

Популярні новини зараз

Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Допис, поширений Mike Mellia (@mikemelliastudio) Вер 27, 2017 о 7:33 PDT

Допис, поширений Mike Mellia (@mikemelliastudio) Вер 25, 2017 о 6:11 PDT

Мета рекламної кампанії - показати, що вовняні светри, які Мелліа носить у відеороликах, зручні, м'які і не псуються при пранні.

Такая зовнішня реклама привертає увагу за рахунок ефекту несподіванки - перехожі бачать статичне зображення з анімацією на його частині.

Як повідомляв портал "Знай.ua", сторінка "Київської перепічки" в Instagram розпалила звірячий апетит українців.