Черговий косметичний бренд став фігурантом расистського скандалу через рекламу засобу для догляду за шкірою.
Цього разу мова йде про компанію Nivea та неоднозначну популяризацію її зволожуючого лосьйону для тіла Natural Fairness, передає The Independent.
У рекламному ролику, створеному спеціально для показу в Нігерії, Гані, Камеруні та Сенегалі, чорношкіра модель використовує цей засіб, після чого її шкіра стає значно світлішою. Додамо, що героїня відео - одна з переможниць конкурсу "Міс Нігерія" і посол Nivea на території Африканського континенту Омовунмі Акінніфесі.
За кадром вона розповідає, що лосьйон висвітлює її шкіру та змушує почуватися молодшою. У кінці ролика шкіра моделі дійсно дещо змінює тон.
This is why black businesses need to rise up and cater for our needs. Nivea can’t get away with pushing this skin lightening agenda across Africa. Appalling. pic.twitter.com/8uR7XHNgVa
Популярні новини зараз— William Adoasi (@WilliamAdoasi) 18 октября 2017 г.Показати щеНова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Низку українців змусять повернути державі соцвиплати: кого це торкнеться
Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях
ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
І якщо одні звинувачують компанію у расизмі, то інші кажуть, що маркетологи просто відреагували на споживчий запит африканських жінок, багато з яких просто одержимі бажанням зробити свою шкіру трохи світлішою.
У Nivea скандал поки що ніяк не прокоментували.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Facebook дівчина стала об’єктом цькування після того, як попросила темношкірих хлопців не писати їй.