Юзери соціальної мережі Фейсбук знайшли новий спосіб «зламати» френдстрічку друзів. Так, досить зробити репост запису з довгою гусеницею. Дуже довгою.

Справа в тому, що довгі пости, написані у форматі «список», не стискуються при відображенні у стрічці, як це відбувається із звичайними публікаціями. Цим скористався венесуельський користувач Реньє Гонзалез, зробив у «списку» гусеницю із знаків.

Якщо зробити репост його гусениці, вашим друзям та підписникам доведеться дуже довго гортати стрічку, щоб дістатися до наступного посту.

У поста Гонзалеза понад 30 тисяч репостів. І це не межа: у копії його публікації, опублікованій трьома днями пізніше, більше 110 тисяч репостів.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Показати ще

Лайфхак: якщо ви побачили такий пост у своїй френдстрічці, необов'язково намагатися дістатися до кінця. Просто натисніть на іконку з троьма крапками в правому верхньому кутку та виберіть пункт «Приховати публікацію».

Нагадаємо, раніше Piper Jaffray - аналітична компанія з США опублікувала підсумки цікавого опитування. Дослідники намагалися з'ясувати інтереси представників покоління Z (люди, які народились після 1995 року). Більше шести тисяч випробовуваних взяли участь в опитуванні. Всі вони були американськими підлітками, середній вік яких становив 16 років.

Питання, на які відповідали підлітки, зачіпали моду, технології, витрати, переваги в брендах та ЗМІ. Як з'ясувалося, найпопулярнішими соціальними мережами серед покоління Z виявилися Snapchat (45% опитаних), Instagram (26%) та Twitter (9%).

Як повідомляв портал "Знай.uа" у Маріуполі на базі Приазовського державного технічного університету серед місцевих школярів та студентів пройшов конкурс інноваційних проектів. 13-річний Кирило Стрельбицький став переможцем конкурсу, представивши громадськості свою розробку - "розумний" бойлер. Сім'я переможця часто страждала від того, що у їх будинку перегорала одна з деталей котла. Батько запропонував юному винахіднику зібрати унікальний пристрій. У підсумку Стрельбицький змусив бойлер працювати в економному режимі, який захищає пристрій від поломок. Завдяки цьому, сім'я Стеблицких щомісяця економить 1,5 тисячі гривень.