Piper Jaffray - аналітична компанія із США, опублікувала підсумки цікавого опитування. Дослідник намагалися з'ясувати інтереси представників покоління Z (люди, що народились після 1995 року).
Більше шести тисяч випробовуваних взяли участь в опитуванні. Всі вони були американськими підлітками, середній вік яких становив 16 років.
Питання, на які відповідали підлітки, зачіпали моду, технології, витрати, переваги в брендах і ЗМІ.
Як з'ясувалося, найбільш популярними соціальними мережами серед покоління Z виявилися Snapchat (45% опитаних), Instagram (26%) і Twitter (9%).
На диво, Facebook стрімко здає позиції. Лише 8 % опитаних поставили цю соцмережу на перше місце. Найпопулярнішим брендом одягу і взуття в покоління Z став Nike, а лідером серед сайтів став Amazon.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", Facebook витратила близько 9 млн доларів на забезпечення особистої безпеки і поїздки Марка Цукерберга в минулому році.
Про це повідомляє "РБК-Україна". Даний показник виріс більш ніж на 50%, з 5,8 млн. доларів в 2016 році. З 2015 року витрати на безпеку і поїздки Цукерберга склали близько 20 млн. доларів.
Також портал повідомляв про те, що Instagram, що належить перебуває в епіцентрі скандалу компанії Facebook, дозволить користувачам завантажувати особисті дані. Про це заявив прес-секретар корпорації, повідомив Reuters.
Компанія пішла на такий крок внаслідок зростаючої по всьому світу стурбованості, якими саме даними і як саме розпоряджається найбільша соціальна мережа.
Facebook ще в 2010 році дозволила користувачам додавати свої дані (про дзвінки, листування, фото, відео, чекіни та ін). Проте до цих пір в Instagram такої можливості не було.
Також нагадаємо, що "ВКонтакте" запустила "програму підтримки авторів Telegram-каналів", йдеться у записі корпоративного співтовариства соцмережі "ВКонтакте з авторів". Компанія буде давати купони на просування всередині "ВКонтакте" блогерам, чиї канали в Telegram мають понад 1000 передплатників.