Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту у Києві.
Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.
"Мене завжди більше цікавила недосконалість, тому що вона відрізняє від натовпу", - розповів засновник Diesel Ренцо Россо.
Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
В рамках рекламної кампанії бренд видалив усі фото з Instagram, пояснюючи це тим, що користувачі шукають ідеальні образи. На сторінці Diesel лише два фото з хештегами #GoWithTheFlaw.
Як повідомляв портал "Знай.ua", співачка Ріанна спільно з брендом Puma створила нову модель кросівок.