Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту у Києві.
Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.
"Мене завжди більше цікавила недосконалість, тому що вона відрізняє від натовпу", - розповів засновник Diesel Ренцо Россо.


Пенсії підвищаться майже на 600 гривень: у кого та за якої умови
Ухилянтам запустять нове обмеження: тисячі чоловіків підпадуть під покарання
Показники лічильників не прийматимуть: платити доведеться за іншим принципом
Починається новий період: українцям назвали тариф на світло з 1 червня, скільки заплатимо за кВт
В рамках рекламної кампанії бренд видалив усі фото з Instagram, пояснюючи це тим, що користувачі шукають ідеальні образи. На сторінці Diesel лише два фото з хештегами #GoWithTheFlaw.
Як повідомляв портал "Знай.ua", співачка Ріанна спільно з брендом Puma створила нову модель кросівок.