Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту у Києві.

Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.

"Мене завжди більше цікавила недосконалість, тому що вона відрізняє від натовпу", - розповів засновник Diesel Ренцо Россо.

Популярні новини зараз

До 20 години на добу без електрики: у Раді дали тривожний прогноз щодо відключень світла

Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання

Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року

Нові правила переказів: які гроші заборонять переказувати

Показати ще

В рамках рекламної кампанії бренд видалив усі фото з Instagram, пояснюючи це тим, що користувачі шукають ідеальні образи. На сторінці Diesel лише два фото з хештегами #GoWithTheFlaw.

Як повідомляв портал "Знай.ua", співачка Ріанна спільно з брендом Puma створила нову модель кросівок.