Обличчям всесвітньо відомого косметичного бренду L'Oreal Paris вперше стала жінка-трансгендер.
Британську модель, діджея і борця за права ЛГБТ Манро Бергдорф запросили взяти участь у новій рекламній компанії косметичної лінії True Match, пише Clutch.
Останнім часом чимало брендів почали потроху відходити від звичних роликів із голлівудськими акторками і моделями-вішалками і стали обирати посланцями марки тих, хто демонструє всю багатогранність жіночої краси.
І в цьому сенсі 29-річна Манро підходить L'Oreal, як ніхто інший - адже вона не лише трансгендер, але й представниця змішаної раси.
"На ранніх стадіях зміни статі я помітила, що у засобах масової інформації не показують транс-жінок, які були б схожі на мене. І тоді я вирішила більше говорити про свій досвід, щоб у когось іншого з'явився приклад", - розповіла Манро .
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", трансгендеру не сподобалося народжувати.