Японські дослідники розробили технологію виготовлення спиртних напоїв з ферментованої деревини, зокрема з кипариса, берези, вишні або кедра. Про це повідомляє японське інформаційне агентство Kyodo.
Співробітники токійського Інституту лісу і лісових продуктів сподіваються, що незабаром їх продукт буде представлений на світовому ринку.
Вченим вже була відома формула отримання біоетанолу з переробленої деревини, проте його використовували тільки в якості палива. Непридатною до вживання рідина ставала після застосування сірчаної кислоти.
Токійські дослідники створили технологію одержання деревної рідини, яка виключає застосування шкідливих речовин. Вони додали воду в подрібнені дерев'яні ошурки, розмішуючи до отримання однорідної маси, а потім додавали ферменти і дріжджі. Після цього маса протягом двох тижнів проходила процес очищення і в результаті виходив питний алкоголь міцністю 20 градусів з ароматом дерева.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
При цьому кожне дерево давало свій неповторний аромат. Алкоголь з берези набував запах віскі, витриманого в дерев'яних бочках, а з вишні виходив напій з солодкуватим ароматом.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 125 років існування випустив алкогольний напій.
Напій випускається тільки з лимонним смаком, його місткість варіюється від 3% до 7%.
Повідомляється, що запуск націлений на молодих споживачів, особливо на жінок.
За традицією компанії, рецепт напою суворо засекречений, проте відомо, що він натхненний популярним в Японії напоєм Chu-Hi - газованою водою з ароматизаторами, в яку додається місцевий алкогольний напій сьотю. Chu-Hi також продається в банках і містить від 3% до 8% алкоголю.
Нагадаємо, винний експерт стверджує, що комбінація сиру і вина, всупереч усталеному стереотипу, насправді несумісна. Вся справа в тому, що для насолоди кожним продуктом окремо, доведеться відмовитися від одного з них.