Пару тижнів тому компанія Coca-Cola випустила низькокалорійну версію коли - і вона виявилася прозорою. Концепцію нового напою розробили в японському підрозділі компанії. Про це пише Buro 24\7.

Видання повідомляє, що на створення рецепту прозорою коли у Coca-Cola пішов рік. Перш ніж вибрати фінальну версію напою, компанія розробила 50 зразків "очищеної" коли.

Вона має приємний лимонний смак, а також містить нуль калорій. Концепцію новинки створив японський підрозділ компанії Coca-Cola, після чого фахівці з США близько року допрацьовували рецептуру. Журналісти вже спробували новинку і залишилися задоволені, хоча і визнали, що в новій версії коли набагато менше солодкого смаку. Виробники не стали додавати в новий напій цукрову карамель, яка і надає звичайній колі темний коричневий відтінок.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

Цікаво і те, що більше десяти років тому на ринку вже з'являлася бескофеїнова прозора кола. Виробники заявляли, що вона не представляє шкоди для здоров'я, на відміну від звичної коли. Спочатку цей напій користувався популярністю, проте трохи пізніше продажі різко впали, і його виробництво було припинено.

Тепер користувачі щосили тестують новинку і поспішають оприлюднити свою реакцію в мережі:

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 125 років існування випустив алкогольний напій.

Він з'явився в магазинах Японії в понеділок, 28 травня, повідомляє BBC.
Напій випускається тільки з лимонним смаком, його фортеця варіюється від 3% до 7%.

Повідомляється, що запуск націлений на молодих споживачів, особливо на жінок.

За традицією компанії, рецепт напою суворо засекречений, проте відомо, що він натхненний стрімко набираючим в Японії популярність напоєм Chu-Ні.

Планів випускати такі напої десь крім Японії у компанії немає.

Нагадаємо, на полицях ізраїльських магазинів з'явився відомий напій Schweppes, який випускає корпорація Coca-Cola, з дуже дивним дизайном. Відомо, що жерстяні банки продаються з зображенням матрьошки і написом "Original Russchian".