На полицях ізраїльських магазинів з'явився відомий напій Schweppes, який випускає корпорація Coca-Cola, з дуже дивним дизайном. Відомо, що жерстяні банки продаються із зображенням матрьошки та написом "Original Russchian".
Даний продукт був помічений на полиці одного з супермаркетів в Тель-Авіві українським журналістом Василем Крутчаком, який і розмістив фото банки з "кремлівським" дизайном на своїй сторінці в Facebook.
"Удар у спину від корпорації Coca-Cola", — підписав він знімок.
Дивний маркетинговий хід компанії обурив й інших користувачів, і вони залишили з цього приводу свої незадоволені коментарі під постом.
"Russchian?", "Вчора Adidas садонув, зараз Coca-Cola — їм щось пороблено", "Вчора від Adidas, сьогодні від Соса-Соla. Що ж це робиться?", "Ми вибираємо Pepsi", — пишуть люди.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що житель Аргентини зняв, як відкриває щойно куплену пляшку газованої води і виливає з неї весь вміст, це відео він виклав на ютуб. Таке шокує всіх любителів газованої води.
Аргентинець помітив щось дивне на дні пляшки Coca-Cola. Коли ж він вилив її вміст, то виявилося, що всередині знаходилася розкладена мертва миша.
Дієго Перейро розповів, що спеціально зняв, як відкриває пляшку, щоб довести, що це не він поклав туди мертву тварину. На кадрах видно, як до пластикових стінок прилипли волоски миші.
Як повідомляв портал "Знай.uа" всесвітньо відома компанія Coca-Cola планує випустити перший алкогольний напій. Варто зазначити, що раніше компанія жодного разу за 125 років роботи не робила подібних експериментів. Корпорація розробляє слабоалкогольний "чжухай", популярний в Японії. Він містить від 3 до 8 відсотків алкоголю і продається в банках. Зазвичай у "чжухай" смаки йогурту або трав. З 2013 року частка напою на японському ринку збільшується на 5-25% щорічно, у лінійці представлені "сотні" смаків і видів напою. Зараз його випускають інші великі японські компанії, які, в тому числі пропонують йогуртові смаки.