Відома американська фастфуд-мережа KFC і бренд взуття Crocs створили спільну лімітовану колекцію популярного серед модників сабо. Вперше незвичайне взуття представили на Тижні моди в Нью-Йорку, пише Business Insider.
Принт нових сабо багатьом шанувальникам бренду нагадав фірмову смажену курку KFC. Крім того, на них розміщені декоративні курячі ніжки з відповідним ароматизатором.
"Ці черевики, які поєднують унікальний вигляд нашої всесвітньо відомої курки і фірмового кошика KFC з незрівнянною зручністю і стилем Crocs – це те, з чого робиться взуття зі смаженої курки", - йдеться в офіційному Twitter-акаунті KFC.
У свою чергу в Crocs зазначили, що "захоплені" своїм партнерством з KFC, "яке пропонує шанувальникам неймовірно смішний і модний погляд на наші стильні сабо".
До речі, придбати нові сабо можна буде вже навесні 2020 року на сайті Crocs за 60 доларів (близько 1500 гривень).
12 днів із снігом і дощем: прогноз погоди перед Новим роком змусить українців змінити плани
Штормити буде сильно і неодноразово: Україну в грудні накриє низка магнітних бур - дати
Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, учасники "Топ-моделі по-українськи" підкорили Ukrainian Fashion Week.
Як повідомляв портал Знай.uа, Puma і Ader Error зняли в Києві захоплюючий ролик з українськими моделями.
Також портал Знай.uа писав, що Nike дозволила фірмі MSCHF зі своєї продукції зробити обмежену серію кросівок, яка називається "Взуття Ісуса".