Споживання страв, приготованих у фритюрниці, збільшує ризик настання передчасної смерті.
До такого висновку прийшли експерти з університету Айова після аналізу даних 106 966 жінок віком від 50 до 79 років, які у 1993-1998 роках стали учасниками дослідження "Ініціатива з охорони здоров'я жінок", повідомляє Daily Mail.
Слід зазначити, що дослідники врахували інші фактори, в числі яких фізичні вправи.
За словами вчених, у середньому за 18 років дослідження померли 31 558 жінок, в тому числі від серцевих захворювань — 9320, раку — 8 358, інших причин — 13 880.
Скорочення в раціоні смаженої їжі, особливо смаженої курки та смаженої риби/молюсків, може спричинити клінічно значущу дію на весь спектр громадського здоров'я, вважають дієтологи.
Хороша новина в тому, що інші види готування їжі вдома, таких як випічка, гриль або обсмажування, і вибір більш здорових страв, знижує ризик виникнення всіх вищезазначених небезпек. Тому дієтологи рекомендують поступово змінити дієту і знати норму споживання смаженої їжі.
Нагадаємо, піздня вечеря перед сном виявилося не настільки шкідливою, як вважалося раніше.
Як повідомляв портал "Знай.uа", дієта з високим вмістом овочів і оливкової олії знижує ймовірність розвитку серцево-судинних захворювань на 25 %.
"Ні психіка, ні серце не витримують": українці вимагають скасувати нічні сирени повітряної тривоги
Пенсії рахуватимуть по-новому: уряд змінює формулу, стаж та індексацію з вересня
Іви до 6,5 метра на 65 тис. га: Каховське водосховище перетворилося на найбільший у Європі ліс
Сусід через суд змусить знести сарай: скільки метрів від паркану вимагає закон
Також "Знай.uа" писав, що потрібно знати про OMAD-дієту.
