Арбітражний суд Самарської області визнав банкрутом російсько-українське спільне підприємство, яке випускало літаки Ан-140. Про це свідчать документи на сайті суду, - пише finance.ua.
Раніше один з учасників проекту Ан-140, самарський завод Авіакор, в липні 2017 року подав позов про банкрутство Міжнародного авіаційного проекту-140 з-за його заборгованості в розмірі понад 196 мільйонів рублів. Позов підприємства був задоволений. У жовтні щодо підприємства була введена процедура спостереження.
Нагадаємо, що в серпні 2003 року було підписано тристоронню угоду про розвиток програми Ан-140 між адміністрацією Самарської області, авіаційним заводом Авіакор і Харківським авіаційним заводом Антонова. Також було підписано угоду про створення спільного підприємства МАП-140. Ця структура займалася виробництвом і реалізацією літаків Ан-140 в Самарі.
У травні 2017 року Авіакор завершив випуск Ан-140 через розрив коопераційних зв'язків з розробником літака – українським держпідприємством "Антонов".
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що в Україні з'явиться свій лоукостер. Дирекція компанії "Авіаліній Антонова" допускає створення власного лоукостера. Про це сказав директор компанії "Авіалінії Антонова" Михайло Харченко.
"Звичайно ж, є плани з нарощування парку "Русланів". Але такі літаки вже не виробляються. Тому поповнити парк можна, тільки купивши "Руслани" в інших авіакомпаній. Зараз ці повітряні судна є у чотирьох авіаперевізників – сім у "Авіаліній Антонова", 12 у російській "Волга-Дніпро", два у азербайджанської Silk Way Airlines і один – у арабської Maximus Air", - розповів директор компанії.
Крім того, є ще два літаки, які будувалися на замовлення Лівії часів Муаммара Каддафі. Один знаходиться в Лівії, другий – в Україні.
"Мені, як керівнику авіакомпанії, хотілося б, щоб ці літаки увійшли в парк "Авіаліній Антонова". Але в них потрібно вкласти багато коштів, оскільки вони п'ять років стояли на землі і не мають льотної придатності, приміром, необхідно провести капітальний ремонт двигунів. Крім цих літаків, на ринку більше немає "Русланів", - зазначив директор компанії.