У ДП "Антонов" заявили, що з листопада 2017 року фахівці компанії на договірній основі виконують роботи з оцінки технічного стану літаків Ан-124-100 "Руслан" російської авіакомпанії "Волга-Дніпро".
Про це повідомив президент підприємства Олександр Кривоконь.
За його словами, компанія не входить у список підприємств, до яких згідно з рішенням РНБО застосовують санкції, тому роботи проводяться на підставі міжвідомчих угод з уповноваженими міністерствами і відомствами, а також за допомогою листів-роз'яснень Держекспортконтролю.
"ДП "Антонов" є розробником авіаційної техніки і, відповідно, власником сертифікатів типу літаків АН, зокрема транспортного літака АН-124-100 "Руслан", і на цій підставі має виключне право збільшувати ресурси авіаційної техніки", - розповів Кривоконь.
"Як організація-розробник "Антонов" зобов'язаний оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом усього терміну їх експлуатації, а за її результатами розробляти і видавати інформацію, яка доповнює чинні програми технічного обслуговування, що дозволяє виявити пошкодження конструкції, до того як воно стане проблемним для всього парку", - зазначив він.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Президент компанії додав, що як організація-виробник "Антонов" має розробляти вказівки щодо підтримання льотної придатності, що передбачено чинними міжнародними стандартами.
Кривоконь заявив, що в разі відмови оцінити технічний стан експлуатованих в РФ "Русланів" до українського підприємства могли б бути застосовані санкції. В тому числі, воно могло бути позбавлене статусу розробника авіаційної техніки і втратити позиції на авіаційному ринку.
"Слід зазначити, що експлуатація літаків, які не мають льотної придатності, небезпечна. Крім того,"Руслани" виконують польоти, в тому числі міжнародні, за замовленням організацій, яким необхідно подавати пакет документів, що підтверджують льотну придатність і технічну готовність літака до виконання польотів", - сказав він.
Кривоконь додав, що без документів організації-розробника, що підтверджують льотну придатність, дозвіл на переліт їм не дадуть.
Проти ДП "Антонов" почалась кампанія дискредитації.