Скандальний міст через Керченську протоку окупанти так і не добудували – коли цей "об'єкт" офіційно відкрили для руху транспорту, він був готовий тільки на половину. Нещодавно у Росії з невідомих причин вирішили звільнити людину, яка завідувала цим сумнівним проектом.
Кадрові чистки
Мова йде про керівника позавідомчої охорони міністерства Ігоря Шерстнікова, відповідального за " транспортну безпеку Керченського мосту" і підходів до нього в анексованому Криму. Розпорядження про позбавлення його посади видав міністр транспорту Росії Євген Дітріх.
При цьому ініціатива нібито виходила від самого співробітника, принаймні, так зазначалося у копії документу про звільнення.
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Тепер обов'язки Шерстнікова до призначення нового керівника виконуватимуть заступники. Поки що публічних коментарів від нього не надходило.
Кримський міст – наймасштабніша афера Путіна?
Науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар нещодавно вирішив особисто дослідити стан мосту. І результати виявилися невтішними.
На його думку, ця конструкція взагалі не повинна була будуватися – як мінімум, це нелогічно із точки зору безпеки та всіх будівельних норм і правил.
"Я неодноразово попереджав: будувати міст не можна. Основна небезпека Керченського мосту з самого початку була в тому, що порушили будівельні норми і правила. У них йдеться про те, що арочні мости, а це арочний міст, в сейсмічних районах, а це сейсмічний район, можна будувати тільки на таких породах, як граніт або схожих, що не просідають і тримають навантаження. А в Керченській протоці напівтверді глини, насичені водою з піском. Тому і з'являються тріщини, просідання", - підкреслив він.
Медовар додав: цей міст спочатку треба було ретельно перевірити, а вже потім відкривати по ньому рух. Наприклад, завантажити і пустити транспорт для тесту, аби дізнатися, яку вагу він здатен витримати:
"Це необхідно зробити, щоб побачити, наскільки зосереджене навантаження буде впливати на міцність, просідання моста. "КамАЗи", мотоцикли - це не навантаження, це просто катання. Треба ж було подивитися, що може бути з опорами, а цього ніхто не зробив", - підсумував експерт.
Дивіться: Росіяни в Криму відкрили наполовину готовий Керченський міст