Скандальний міст через Керченську протоку окупанти так і не добудували – коли цей "об'єкт" офіційно відкрили для руху транспорту, він був готовий тільки на половину. Нещодавно у Росії з невідомих причин вирішили звільнити людину, яка завідувала цим сумнівним проектом.
Кадрові чистки


Мова йде про керівника позавідомчої охорони міністерства Ігоря Шерстнікова, відповідального за " транспортну безпеку Керченського мосту" і підходів до нього в анексованому Криму. Розпорядження про позбавлення його посади видав міністр транспорту Росії Євген Дітріх.
При цьому ініціатива нібито виходила від самого співробітника, принаймні, так зазначалося у копії документу про звільнення.


Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч
Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК
Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення
Тепер обов'язки Шерстнікова до призначення нового керівника виконуватимуть заступники. Поки що публічних коментарів від нього не надходило.
Кримський міст – наймасштабніша афера Путіна?
Науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар нещодавно вирішив особисто дослідити стан мосту. І результати виявилися невтішними.
На його думку, ця конструкція взагалі не повинна була будуватися – як мінімум, це нелогічно із точки зору безпеки та всіх будівельних норм і правил.
"Я неодноразово попереджав: будувати міст не можна. Основна небезпека Керченського мосту з самого початку була в тому, що порушили будівельні норми і правила. У них йдеться про те, що арочні мости, а це арочний міст, в сейсмічних районах, а це сейсмічний район, можна будувати тільки на таких породах, як граніт або схожих, що не просідають і тримають навантаження. А в Керченській протоці напівтверді глини, насичені водою з піском. Тому і з'являються тріщини, просідання", - підкреслив він.
Медовар додав: цей міст спочатку треба було ретельно перевірити, а вже потім відкривати по ньому рух. Наприклад, завантажити і пустити транспорт для тесту, аби дізнатися, яку вагу він здатен витримати:
"Це необхідно зробити, щоб побачити, наскільки зосереджене навантаження буде впливати на міцність, просідання моста. "КамАЗи", мотоцикли - це не навантаження, це просто катання. Треба ж було подивитися, що може бути з опорами, а цього ніхто не зробив", - підсумував експерт.
Дивіться: Росіяни в Криму відкрили наполовину готовий Керченський міст