У Китаї другий пілот рейсу, який летів з Гонконгу у Далянь, закурив вейп, після чого літаку довелося зробити аварійну посадку.

Про це повідомляє газета ВВС.

Як повідомляє видання, другий пілот авіакомпанії AirChina вирішив подиміти вейпом на борту, але не хотів "спалитися" перед пассажипами. Він сховався, і тим самим випадково вимкнув кондиціонер.

В результаті рівень кисню на борту повітряного судна різко впав, в салоні випали кисневі маски, а пілотам довелося почати аварійне зниження. Літак знизився більш ніж на 6,5 кілометрів приблизно за 10 хвилин.

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Коли пілоти помітили, що відключений кондиціонер, вони включили його і знову набрали необхідну висоту.

Подробиці і точні причини інциденту уточнюються. В авіакомпанії заявили, що "до пілота не проявлять толерантності“, якщо його вина буде доведена.

Також повідомляється, що експерти засумнівалися у вирішенні пілотів продовжувати політ, незважаючи на втрату рівня кисню. На їхню думку, це було нерозважливо, оскільки, якщо б сталася повторна розгерметизація, пасажири залишилися б без кисню.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", популярний у Києві аероклуб "GOGOLEV AERO" оскандалився жахливим станом літаків і ставленням до клієнтів. Користувач Facebook Ганна Доценко написала про це на своїй сторінці.

"На висоті 300 метрів у літака, найімовірніше, відмовив двигун, і пілот здійснив аварійну посадку на кукурудзяне поле. Після того, як передня стійка торкнулася землі, літак проїхав пару метрів по грядці молодої кукурудзи, потім спіткнувся, хвіст літака відірвався від землі, літак перекинувся через капот і впав на дах", - пише дівчина.

Даценка розповіла, що після аварії ніхто не запропонував їй ніякої допомоги.

"Після аварії пілот не запропонував мені ніякої допомоги і підтримки. Мабуть, я і мій стан його абсолютно не цікавили, а цікавив лише літак, безпосереднім власником якого, як мені сказали в аероклубі, він і був...Сам пілот не викликали поліцію або МНС. Навпаки, вони зробили все, щоб не мене оперативно відправити в Київ, а літак".