Новим обличчям бренду дитячого харчування Gerber вперше в історії стане малюк з синдромом Дауна.
Як повідомляє Time, символом Gerber став півторарічний Лукас Уоррен з штату Джорджія на південно-сході США. Його обрали серед 140 тисяч учасників конкурсу.
"Посмішка Лукаса та його життєрадісність підкорили наші серця", — зазначив президент компанії Білл Партика.
Meet Lucas.
— AJ+ (@ajplus) 8 лютого 2018 р.
For the first time ever, gerber's spokesbaby of the year is a child with Down syndrome. pic.twitter.com/dg4u0P1JW1
Тепер Лукас буде цілий рік рекламувати бренд, а його батьки отримають приз у розмірі п'ятдесяти тисяч доларів.
Популярні новини зараз
Показати ще
Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти
Блокують всі картки – від пенсійної до зарплатної: боржників за комуналку позбавляють шансу на виживання
Податковий зашморг затягнеться: які зміни очікують українців
ПриватБанк звернувся з попередженням до власників карток: кого терміново чекають у відділенні
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як відомий український спортклуб виставив за двері особливу дитину.