В Америці ціни на напої компанії Coca-Cola будуть підвищуватися. Причиною цього стали мита на сталь і алюміній, які ввела адміністрація президента США Дональда Трампа.
Цю інформацію повідомив виконавчий директор американського відділення компанії Джеймс Квінсі в інтерв'ю CNBC.
"Мита на метали — один з багатьох факторів, які змусили нас в середині року оголосити про зростання цін", - підкреслив він.


Також виконавчий директор підкреслив, що мита безпосередньо позначаться на компанії та призведуть до скорочення економічного зростання. У той же час він зазначив, що, крім подорожчання металів на ситуацію також впливає підвищення вартості робочої сили.


Сиділи без світла, а тепер ще й без газу: українців попередили про можливі обмеження
Гороскоп на тиждень 21-27 квітня для всіх знаків Зодіаку: Овни готові до грошей, відгородженість Раків та ігри Козорогів
Заплатите за всіх сусідів: "Київводоканал" терміново попередив споживачів
Чоловікам пропонують останній шанс: як вирішити проблеми з ТЦК віддалено
Відомо, що раніше про зростання вартості продукції через подорожчання металів заявив американський виробник автомобілів GM. Так, компанія може підвищити вартість Chevrolet Silverado and GMC Sierra.
Через нові мита свої річні прогнози по виручці також снилизи GM, Ford і Fiat Chrysler.
Нагадаємо, що вчені назвали найнебезпечніший напій.
Про це заявила заступник директора Європейської бізнес-асоціації Світлана Михайловська 13 липня.
Вона також додала, що, за правилами безпеки, компанії не можуть зберігати на своїх фабриках хлор, а з його постачанням виникли труднощі. На початку липня "Київводоканал", що забезпечує водою мешканців української столиці, вже заявляв про складнощі з знезараженням води, що може призвести до відключення централізованого водопостачання у країні, інформує news.enovosty.com.
Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що компанія Coca-Cola випустила низькокалорійну версію коли - і вона виявилася прозорою. Концепцію нового напою розробили в японському підрозділі компанії. Про це пише Buro 24\7.
Видання повідомляє, що на створення рецепту прозорою коли у Coca-Cola пішов рік. Перш ніж вибрати фінальну версію напою, компанія розробила 50 зразків "очищеної" коли.