В американській корпорації Facebook повідомили про те, що будуть внесені зміни в політику щодо реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram, повідомляє видання “Коммерсант”.

Як повідомляється, користувачі зможуть самі обирати, яку рекламу їм показувати, та скільки. Також буде відображатись кількість переглядів реклами для того, щоб можна було бачити, на яку прогнозовану аудиторію розраховує рекламодавець.

Vodafone нахабно впихає українцям рекламу

Крім того, буде перебудована бібліотека для покращення пошуку, фільтрації та групування рекламних оголошень для журналістських досліджень та наукових робіт. А користувачу нададуть контроль можливостей зв’язку рекламодавця із ним.

Нагадуємо, що проти американського гіганта Apple подали позов до суду через крадіжку технологій та деталей.

Популярні новини зараз

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

"Період складнощів закінчується": ведичні астрологи назвали місяць, коли українцям стане легше дихати

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", у США хочуть заборонити використання смартфона до 21 року.

Також "Знай.ua" писав, що у мережі показали найдокладніший знімок Місяця з сотні тисяч фото.