В американській корпорації Facebook повідомили про те, що будуть внесені зміни в політику щодо реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram, повідомляє видання “Коммерсант”.
Як повідомляється, користувачі зможуть самі обирати, яку рекламу їм показувати, та скільки. Також буде відображатись кількість переглядів реклами для того, щоб можна було бачити, на яку прогнозовану аудиторію розраховує рекламодавець.
Крім того, буде перебудована бібліотека для покращення пошуку, фільтрації та групування рекламних оголошень для журналістських досліджень та наукових робіт. А користувачу нададуть контроль можливостей зв’язку рекламодавця із ним.
Нагадуємо, що проти американського гіганта Apple подали позов до суду через крадіжку технологій та деталей.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Як повідомляв портал "Знай.ua", у США хочуть заборонити використання смартфона до 21 року.
Також "Знай.ua" писав, що у мережі показали найдокладніший знімок Місяця з сотні тисяч фото.