Для корпоративних заходів розробили нову програму відпочинку в найкрасивіших українських історичних будівлях – замках і садибах. Це альтернатива стандартному заміському івенту, тільки з користю, культурним збагаченням і незабутніми враженнями.
Компанія може влаштувати поїздку для своїх співробітників на територію одного з запропонованих замків. Там провести суботник, наприклад, пікнік, екскурсію, квест і багато іншого. Важливо, що частина бюджету піде на відновлення культурної спадщини. Відомо, що багато історичних пам'яток знаходяться в жалюгідному стані і потребують реконструкції.
Знай.uа поспілкувався з Наталією Чижовою - співвласницею івент-агентства Plombir, яке займається організацією виїзних корпоративів в історичні локації. Ідею вдалося реалізувати у співпраці з проєктом "12 вартових" та його автором – Лалою Тарапакіною.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Наталіє, наскільки дороге задоволення влаштувати виїзний корпоратив в один із старовинних замків України? Які є варіанти? Для якої кількості людей?
І бюджет, і масштаб заходу залежать від формату івенту. Наприклад, для невеликих груп 20-50 осіб можна провести суботник і пікнік. Коли команда робить прибирання в околицях замку або ж висаджує квіти і дерева. Крім такого корисного заняття, звичайно ж, учасникам проводять екскурсію і на завершення ми робимо пікнік на свіжому повітрі.
Однак є замки з дуже великими територіями і полянами навколо, в такому випадку можна організувати навіть фестиваль на тисячі осіб, з ярмарком і перфомансом у вигляді історичної реконструкції. Якщо порівнювати середньостатистичний івент в заміському комплексі і проєкт в замку, то вартість +/- однакова. Деяке подорожчання може бути тільки за рахунок логістики – проїзд учасників, облаштування інфраструктури, але такі витрати часто зустрічаються і на приватних локаціях, де ми допрацьовуємо інфраструктуру, орендуючи генератори, додаткові вбиральні, меблі...
З найбільш актуальних форматів для груп на 70-200 осіб ми пропонуємо також квести з зануренням. Для бізнес-івентів доступний формат антиконференції на відкритому повітрі. Для клієнтських івентів – ВІП-вечері з іммерсивним перфомансом.
Після визначення формату підбирається найбільш відповідний замок. Тому що для суботника потрібна територія, яка потребує облагороджування. А для вечері підходять замки, які активно працюють у форматі музеїв і їхні інтер'єри повністю відновлені.
А чи немає ризику, що "відпочиваючі" завдадуть шкоди місцю, враховуючи, що замки потребують реконструкції? Які є обмеження в цьому плані?
В першу чергу ми запрошуємо групи тільки в замки, які НЕ мають статусу аварійних будівель. У нас в агентстві дуже суворі правила безпеки, ми на кожному івенті несемо відповідальність за життя і здоров'я людей, тому приділяємо цьому питанню особливу увагу.
В залежності від розміру групи опрацьовується внутрішня логістика – скільки людей може одночасно перебувати в приміщенні на екскурсії, в які зони потрібно обмежити доступ.
На будь-яку подію у нас є охорона, яка доглядає територію – адже ми часто проводимо івенти поблизу водойм або зі спортивними активностями.
На мій погляд, більший збиток замкам завдає їх занедбаність – є стародавні будови, в яких влаштовують звалища, розмальовують стіни, розкрадають їх залишки.
Ми ж з учасниками проєкту основний час проводимо на вулиці, на призамковій території. Всередині може бути екскурсія і тільки в тих замках, де це дозволено. Ні про яку самостійну реставрацію або ремонт мова не йде, для цього є спеціальні організації, норми, проєктна документація. Кожен повинен займатися своєю справою (посміхається).
Чи давно працюєте в цьому напрямку і чи є попит? Зрозуміло, що в період карантину про таке думають найменше.
Ми почали переговори про те, щоб запустити цей проєкт на початку року. До спільного знаменника прийшли в кінці лютого. Вже почали розробляти комунікацію, але з настанням карантину зупинили всі процеси за зрозумілими причинами.
Сьогодні, з наближенням літнього сезону, коли послаблення обмежень ось-ось зачеплять і івенти, ми вирішили стартувати з нашим замковим проєктом. Поки рано судити про попит, буквально вчора ми написали пост у Фейсбуці і отримали відразу три запити на опрацювання детальної пропозиції.
Івент – це продукт з досить довгим циклом продажу, найчастіше від моменту ідеї до реалізації проходить більше 2-х місяців.
Це цілорічна пропозиція або тільки в літній період? Що там можна робити взимку, наприклад?
Ми розглядаємо івенти в замках швидше як пів річну пропозицію – від перших теплих днів навесні, коли особливо актуальне прибирання території та висадка рослин, і до бабиного літа восени. Про зимові формати поки не думали, бо велике питання у комфорті гостей, логістики і тд.
Який відсоток від суми заробітку йде на допомогу культурної спадщини? І як відбувається процес узгодження сторін?
У кожного замку є балансоутримувач. Все залежить від того, які в нього є можливості і потреби. Є замки, де офіційно позначені ціни на проведення екскурсій, заходів. Це, як правило, відреставровані території, що працюють як музеї. Якщо говорити про занедбані замки, то ось тут якраз нам допомагає фонд "12 вартових", діяльність якого спрямована на збереження і ревіталізацію культурної спадщини.
Засновниця фонду, Лала Тарапакіна, вже багато років займається цільової допомогою Замкам України. У відповідності з поточними потребами замків ми формуємо пропозицію для клієнта за сумою внесків на користь фонду, які з його допомогою, спрямовуються на закриття потреб цього замку або замкової спадщини в цілому. Після проєкту фонд формує розгорнутий звіт про те, що було зроблено за ці кошти.
Якщо ж на території замку ми робимо якусь висадку дерев у парку, то це просто узгоджується з планом реставрації паркової території, і ми, як агентство, здійснюємо всю організацію – від закупівлі потрібного виду рослин до підготовки ґрунту, консультацій ландшафтного дизайнера, інвентаря для посадки.
Відповідаючи на питання про відсоток заробітку – це не зовсім коректне формулювання. Знаючи про існуючу проблему з замками і розуміючи бюджети на оренди приватних локацій, ми просто пропонуємо клієнтам альтернативу з соціальною складовою. Це підходить для компаній, у чиїй корпоративній культурі приділяється увага КСВ. Зазвичай в бюджеті на івенти є стаття витрат Оренда басейну або комплексу. У нашому ж випадку – це соціальний внесок, який у повному обсязі витрачається на відновлення культурної спадщини.
Таким чином суми внеску на користь замків, які ми зараз пропонуємо в бюджетах для клієнтів, відповідають середній вартості оренди заміських комплексів в Київській області. В залежності від розміру групи пропонований бюджет на допомогу замку може бути більше або менше.
Нагадаємо, раніше Знай.uа повідомляв про те, куди поїхати після карантину. Читайте про чарівні місця в Італії, які залишать незабутні враження від відпочинку.
Також повідомлялося, названо топ місць по всьому світу, які варто відвідати кожному мандрівникові.
Дізнайтеся, в якусь казкову країну запустив рейс український лоукостер.