Барселона-одне з найпривабливіших і найкрасивіших міст в Європі, розташоване між горами і морем, з прекрасним кліматом і багатством архітектури та історії. Його популярність з кожним роком зростає, але це не розвиває місто. А псує його.
Головний символ Барселони - Саграда Фамілія. У 2016 році її відвідало 4.5 мільйона людей. Вона будується за рахунок пожертвувань і внесків, тому будівництво не стоїть на місці - воно повинно завершитися в 2026 році. Влітку вранці вже практично неможливо купити квитки.
А якщо вам і вдасться купити квиток, то доведеться простояти в черзі не менше двох годин. Люди намагаються всіляко себе розважити. Хтось фотографується, хтось розглядає фасад будівлі, хтось жартує або просто відпочиває. Звичайно ж, це псує враження про найбільшу пам'ятки міста.
Щоб потрапити в Каса Бальо або будь-яке інше творіння Антоніо Гауді, теж потрібно простояти у величезній черзі. Це стосується навіть тих, хто придбав квитки завчасно.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Раніше Барселона була чимось величним. Вона була містом із захоплюючою історією та культурою, чудовою природою і неповторним дизайном. Місцеві жителі і туристи цінували і саме місто, і його назва. Зараз же все змінилося. Пройшовшись по популярним туристичним точках, можна помітити, що чарівне слово Барселона надруковано на всьому підряд: від солом'яних капелюхів і плюшевих ведмедів до чашок і рушників.
На тротуарах продають різні речі: від копій відомих брендових окулярів до шарфів з гербом Каталонії або Іспанії. Звичайно, це вабить туристів, це бізнес і заробіток грошей. Але все це виглядає зовсім не так привабливо, як здається. І все це знецінює місто і його велике назву.
Ла Рамбла – головна і найбільш відома вулиця Барселони, але для місцевих жителів вона давно стала найменш коханої. Тут постійно настільки багато людей, що вулиця стала практично непрохідною протягом дев'яти місяців у році.
З моменту свого створення в XVIII столітті Ла Рамбла була місцем, де багаті могли виставляти напоказ свої вбрання, а бідні могли просто ходити або чимось займатися, і кожен міг дихати. Зараз La Rambla - це бізнес. Кожен рік по бульвару проходить понад 100 мільйонів осіб. Уявіть, якщо кожен витратить всього за 1 євро.
На головній вулиці знаходиться відомий ринок Бокерія, який зберігає в собі історію міста. Раніше він був Меккою для кухарів і гурманів, місцем, де можна було купити все: від трюфелів до їстівних комах.
Зараз і він став джерелом доходу. Кожен день ринок відвідують натовпи туристів, полюючи за свіжою рибою, м'ясом, овочами і смачними стравами, але ніяк не за натхненням або за тим, щоб наблизитися до культури та історії міста.
В Барселоні переповнене абсолютно все: від визначних пам'яток, ресторанів і магазинів до пляжів і вулиць. Найсумніше з усього цього – те, що місто швидко втрачає свою ідентичність і стає таким, як інші. Вона просто стає переповненим туристичним містом. Було навіть вигадано нове слово, щоб описати цей, мабуть, нездоланний процес: parquetematización - процес становлення тематичним парком. Барселона стає імітацією самої себе.
Читайте також: кращі програми для планування поїздки
Портал "Знай.uа" розповідав про те, як дістатися з України до Європи
А також про те, що слід зробити перед подорожжю