Наукова фантастика стає реальністю в Marriott International, найбільшій в світі міжнародній компанії, яка управляє мережею готелів. Все завдяки тому, що вона встановлює пристрої Amazon Alexa в своїх номерах. Компанія об'єднала зусилля з технічним гігантом, щоб перебудувати спосіб задоволення потреб клієнтів.

Протягом літа Amazon тестувала пристрою Alexa for Hospitality і в інших готелях, розташованих в Нью-Йорку і Лас-Вегасі. Компанія презентувала свій винахід в кінці минулого року.

Запустивши Alexa, гості можуть використовувати її, щоб дізнатися основну інформацію про готель, наприклад, час роботи басейну. Програма використовується також для контролю кімнатної температури, закриття жалюзів, налаштування телевізора, замовлення номера і навіть створення музичного плейлиста. Пристрій також може надати корисну інформацію про аеропорт, і навіть розробити швидку тренування для заняття фітнесом.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

"Клієнти повідомляють нам, що їм подобається легко отримувати інформацію, насолоджуватися розвагами і контролювати підключені пристрої, просто звертаючись до програми", - сказав Деніел Рауш, віце-президент Amazon. Завдяки Alexa for Hospitality гості почувають себе в номері як вдома, а також отримують нові можливості для незабутнього відпочинку для своїх гостей.

Однак нововведеннями не всі задоволені. Тисячі співробітників готелю Marriott хочуть влаштувати страйк на знак протесту проти загрози їх роботі. Питання в тому, чи будуть працівники партнерами програми. Або, навпаки, будуть їй заважати. Чи вона їм.

Ця технологія також розглядається як спосіб залучення бізнесу, причому 70 відсотків респондентів кажуть, що в майбутньому вони будуть вибирати кімнату, обладнану Alexa. Багато хто з гостей використовує голосові технології в своєму будинку, і власники готелів хочуть, щоб у них була така можливість і в подорожі.

Існують і додаткові функції цього пристрою, такі як можливість бронювання спа-салонів або навіть обхід стійки реєстрації з дистанційною перевіркою.

Для готельних операторів є додаткові переваги. Отримання раннього попередження про виїзд означає, що персонал може починати готувати кімнати для гостей раніше.

Вступ машин Alexa є лише однією з ініціатив, що реалізуються Marriott. У липні мережа оголосила про те, що вона тестувала технологію розпізнавання осіб на двох своїх об'єктах у Китаї – готелях Marriott Hangzhou і Qianjiangand Sanya Marriott, розташованих в Китаї. Реєстрація в готелі займає близько трьох хвилин, але очікування може бути більш тривалим.

Якщо дослідження розпізнавання осіб будуть успішними, представники Марріотт повідомляють, що будуть впроваджувати технологію у всій решті імперії.

Портал "Знай.uа" розповідав про те, як вибрати житло за знаком зодіаку

А також про те, як заощадити на житлі в Скандинавії

Нагадаємо: як заощадити в Європі: найкращі готелі Іспанії, Португалії, Італії