Міністр інфраструктури України Володимир Омелян відвідав Маріуполь з робочим візитом. На південь Донеччини він поїхав не автомобілем, а у звичайному поїзді, яким щодня користуються сотні українців.

Про це він повідомив на Facebook-сторінці.

На диво для всіх українців відгуки міністра про поїздку були досить позитивними.

От що він розповів: "Подорож плацкартом Укрзалізниці була нормальною, під час інспекції вагонів запах свіжої фарби, як у анекдоті, не переслідував. Постіль свіжа і чиста, вагони помиті, провідники люб’язні. СВ-вагон новий, після капітального ремонту, купе і плацкарт звичайні, просто чисті. Єдине, що знічує - відсутність кондиціонування (при +27 ще терпимо, вище - точно ні) і туалети, в унітазі яких видно шпали (скільки би не коштували вакуумні туалети, так бути не повинно).

В потязі більшість людей вирішили, що ми блогери (мій улюблений з дитинства Igor Molar, який люб’язно погодився згадати минуле і продовжити Парк автодорожнього періоду - постійно знімав) і лише деякі тішилися, що десь нас раніше бачили".

Популярні новини зараз

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Показати ще
Нагадаємо, Укрзалізниця планує впроваджувати нову послугу у потягах, а саме - повноцінне харчування.

Цю інформацію повідомив в.о. глави держкомпанії Євген Кравцов. За його словами, послугу повинні запустити у першому кварталі.

“Я сподіваюся, що до кінця місяця дотиснемо. Ви знаєте, я ні разу не використовував слово саботаж, але деякі процеси і нові ідеї впроваджувати складніше, ніж хотілося б. Зараз процес йде досить добре”, – зауважив Кравцов.

Як повідомляв портал "Знай.ua", журналісти одного з українських каналів показали, як працює "Укрзалізниця" насправді. Найпопулярніші питання українців були розкриті. Вдалося дізнатися, що білизна, яку видають пасажирам, перуть не сумлінно і майже без порошку. Оскільки, прання білизни відбувається при дуже низькій температурі і займає до півгодини, часто постіль залишається брудною.

До того ж воно буває мокрим, тому як його гладять промисловими прасками на величезній швидкості одразу після прання. Тканина просто не встигає сохнути, а причиною тому є зарплата працівників пральні, цех отримуює в залежності від виробітку, по 10 копійок за кожне простирадло.