Одна з найбільших українських компаній, яка займається доставкою поштових відправлень "Нова пошта", продовжує підносити неприємні "сюрпризи" клієнтам.

Люди, які приходять до відділень, зустрічаються з різкою зміною обстановки. Часто простим клієнтам співробітники можуть грубити. Зараз не йдеться про габарити та вартість доставки.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків про роботу компаній та послуг Otzyvua.

Нова Пошта. Фото: скрін youtube

Багато клієнтів дуже засмучує той факт, що вони не можуть отримати від приватної компанії якісний сервіс, який включає і привітне ставлення до замовника послуг.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

"Доброго дня. На новій пошті номер1, у селі Чубинське, по вулиці Виставкова 12, дуже погане обслуговування. Не перший різ уже виникає ситуація, що ваші робітниці дівчини обслуговують не ввічливо. Завжди не усміхнені та завжди не задрволені життям".

Мені неприємно, коли підвищують голос і голосно кладуть із незадоволеним виглядом чек на стіл. Будь ласка, виправте ситуацію та покарайте винних. Поясніть їм, що спілкуватися потрібно ввічливо, спокійно та з посмішкою. Це сфера послуг. PS: Хлопці у цьому відділенні ввічливі. Проблеми лише з дівчатами.", - пише незадоволений клієнт "Нової пошти".

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита.

Раніше повідомлялося, "Радянський підхід, нічого не змінюється": посилки українців залишаються "жити" на "Укрпошті" більше місяця.

Також, "Укрпошта" знизила ціну на популярну послугу: однак є нюанс.