У мережі українці часто-густо скаржаться на мобільного оператора, цього разу поскаржилися на підключення платних послуг.
Користувачка Богдана написала, що без її відома підключаються платні послуги, та знімаються кошти. На що адміністратори сторінки почали відповідати хто на що гаразд, і навіть запросили докази того, що абонент не підключав послугу.
Напишу ще тут. Бо до оператора додзвонитися нереально, чат-бот в телеграм не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги, і знімаються кошти???
Перша Леді Олена Зеленська була поранена після прильоту до США: під час виступу президента в ООН все було видно
«Там буде аж земля горіти»: тарологиня розповіла, чи знищать ЗСУ сухопутний коридор росіян до Криму
Хотів сексу втрьох, але залишився без члена та коханки: жінка вбила "конкурентку" та покалічила чоловіка, коли застала їх у ліжку
Війна не буде тривати довго: Буданов назвав причину
У відповідь користувач отримала декілька відповідей, від погрозливих, "а ви доведіть, що не підключали", до обнадійливих, "напишіть свій номер і ми розберемося".
Імовірно в адміністраторів замість вибачитися за підключення послуг без згоди абонента "інші налаштування", адже зрозуміло, що людина довести те, що вона не підключала послугу не може. А відгуки про самовільне підключення платних послуг Київстар - звична практика, і це не перший відгук, де скаржаться на таку проблему.
Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" вирішив зізнатися у любові українцям але викликав хвилю обурення: "Нічого не працює як треба".
Як повідомляв "Знай.ua", дев'ять тарифів зникнуть: хто залишиться без улюблених пропозицій від "Київстару".
Також "Знай.ua" інформував, "Київстар" анонсував нові тарифи, але не всім сподобається.